پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/26 11:45
کد خبر: 11466

علیپور به دنبال سبقت از فرهاد!

مهاجم پرسپولیس در صورت حضور و گلزنی در دربی، به رکورد سرمربی رقیب خواهد رسید.

 علیپور در جدال با گل گهر بار دیگر آماده نشان داد و موفق شد یازدهمین گل فصل خود را به ثمر برساند و البته کار سختی برای دستیابی به عنوان آقای گلی پیش رو خواهد داشت.

در شرایط فعلی دیاباته با 13 گل زده در صدر قرار دارد و آل کثیر و مغانلو نیز با 12 گل در رده‌های بعدی جدول گلزنان لیگ نوزدهم حاضر هستند. این در حالیست که پرسپولیس در هفته پایانی برابر سایپا قرار خواهد گرفت و علیپور ضمن امیدواری برای ناکامی دیاباته در جدال با شاهین بوشهر که بعید به نظر می‌رسد، باید مقابل شاگردان ابراهیم صادقی موفق به هت تریک شود. 

در این بین اما یک رکورد جالب توجه پیش روی مهاجم گلزن پرسپولیس طی چهار فصل اخیر قرار دارد. او که تاکنون سه بار در دربی موفق به گلزنی شده، در صورتی که در دربی پیش رو در نیمه نهایی جام حذفی نیز موفق به گلزنی برابر استقلال شود، به رکورد فرهاد مجیدی با چهار گل زده خواهد رسید. مجیدی که امید زیادی دارد با پیروزی در دومین دربی خود به عنوان  سرمربی، فصل را با اتفاق فوق العاده‌ای برای هواداران تیمش به پایان برساند، با چهار گلی که در دربی زده به یکی از نمادهای کری علیه پرسپولیس تبدیل شده و علیپور با این انگیزه وارد این بازی خواهد شد تا با دستیابی به چهارمین گل خود مقابل رقیب دیرینه، شرایط را از این حیث به سود خود و هواداران تیمش کند.

علیپور در آخرین دربی دو تیم که با تساوی دو دو خاتمه یافت، برابر حریف موفق به گلزنی شده بود و البته شادی گلش برگرفته از شیخ دیاباته حواشی سختی علیه او شکل داد.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rl9y2