جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/19 13:11
کد خبر: 16276

نتیجه دیدار تیم والیبال ایران و آمریکا امروز 19 خرداد

تیم های ملی ایران و آمریکا امروز چهارشنبه 19 خرداد ماه به مصاف یکدیگر رفتند. ملی‌پوشان ایران شروع خوبی در ابتدای ست اول داشتند.

به گزارش رصدورزشی، تیم های ملی ایران و آمریکا امروز چهارشنبه 19 خرداد ماه به مصاف یکدیگر رفتند. ملی‌پوشان ایران شروع خوبی در ابتدای ست اول داشتند. در آخر نیز ایران سه بر صفر مقابل تیم ملی آمریکا این بازی را به پایان رساند.

 

 

سعید-معروف (1)

 

 

ست نخست؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران

ملی‌پوشان ایران شروع خوبی در ابتدای ست اول داشتند و صابر کاظمی با زدن سرویس‌های خوب ایران را ۴ بر یک پیش انداخت اما در ادامه دفاع آمریکا کار را در امتیاز ۶ به تساوی کشاند و در نهایت نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه ۸ بر ۷ به سود آمریکا همراه شد. در ادامه ملی‌پوشان ایران موفق شدند چهار اختلاف امتیاز در بازی ایجاد کند تا دومین تایم استراحت فنی با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به سود ایران همراه شود. کار هماهنگ ایران و اشتباهات مکرر آمریکایی‌ها منجر شد تا اختلاف امتیاز بیشتر و ایران با اختلاف خوبی پیش بیفتد. در نهایت ست نخست بازی با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران به پایان رسید.

 

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران
در شروع ست دوم دو تیم تا امتیاز دو برابر پیش رفتند اما در ادامه دفاع های زیبای محمد موسوی و اشتباهات و دریافت ضعیف آمریکایی‌ها منجر شد تا نخستین تایم استراحت فنی با برتری ۸ بر ۵ ایران همراه شود. در ادامه آمریکا با کسب ۳۰ امتیاز متوالی کار را در امتیاز ۸ به تساوی کشید و دو تیم تا امتیاز ۱۱ برابر پیش رفتند اما بار دیگر عملکرد میثم صالحی و محمد موسوی ایران را تیم برتر زمین کرد تا دومین تایم استراحت فنی با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود شاگردان الکنو به پایان رسد. پس از تایم استراحت سرویس‌های خوب ایران و درخشش میثم صالحی تیم ملی را با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ پیش انداخت تا جان اسپراو مجبور به گرفتن تایم استراحت شود اما این وقفه تاثیرگذار نبود و ملی پوشان ایران امتیاز ۱۹ را با اسپک سعید معروف کسب کردند تا یک بار دیگر سرمربی تیم ملی آمریکا تقاضای تایم استراحت دهد. در نهایت ست دوم بازی نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران به پایان رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399767