پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/02 10:01
کد خبر: 14863

واکنش مدیر بایرن به احتمال جذب کیلیان امباپه

کارل هاینس رومینیگه انتقال کیلیان امباپه به بایرن مونیخ را غیرممکن می داند.

 

قرارداد فعلی کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن دو سال دیگر تمام می شود و در صورت عدم توافق برای تمدید در ماه های آینده، احتمال جدایی این ستاره جوان در تابستان پیش رو افزایش خواهد یافت. اخیرا نشریه لوپاریزین در گزارشی مدعی شد ممکن است به زودی توافقاتی برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تا سال 2025 صورت گیرد.

در هر صورت تمدید قرارداد امباپه قطعی نیست و گفته می شود ناکامی مجدد پی اس جی در لیگ قهرمانان، او را متقاعدتر از گذشته به جدایی خواهد کرد. پی اس جی در یک هشتم نهایی باید به مصاف بارسلونا برود.

امروز کارلس هاینس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن مونیخ در مورد احتمال جذب ستاره فرانسوی گفت:« من عاشق امباپه ام و سبک بازی او را بسیار می پسندم ولی هرگز موفق به جذاب او نخواهیم شد. او دستمزد بسیار بالایی دریافت می کند ضمن اینکه معتقدم او در بهترین تیم ممکن هم بازی می کند. من دوست ناصر الخلیفی هستم و نمی خواهم به خاطر امباپه او را آزرده خاطر کنم.»

به این ترتیب تنها رئال مادرید و لیورپول تیم هایی هستند که دارای شانس برای جذب امباپه خواهند بود و شانس رئال نیز بیشتر پیش بینی می شود.

همچنین یک اتفاق دیگر که جدایی امباپه را تقویت می کند، پیوستن مسی به پی اس جی است. دستمزد بالای مسی چاره ای برای پی اس جی باقی نمی گذارد تا امباپه را واگذار کند.

 

 

منبع: ورزش سه 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oaagl