پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/01 11:49
کد خبر: 10870

ژاوی 5 سال مربی تیمی بزرگ شود، بعد به بارسا بیاید

رئیس سابق بارسلونا معتقد است ژاوی تجربه لازم برای هدایت بارسا را ندارد و اینکه رختکن بارسا فراتر از حد و اندازه هایش قدرت گرفته است.

به گزارش رصد ورزشی : ساندرو راسل رئیس بارسلونا بین سال های 2010 تا 2013، در انتخابات ریاست سال بعد باشگاه شرکت نخواهد کرد. او به دلیل اتهاماتی که از همه آنها تبرئه شد، دو سال زندانی بود و بیش از یک سال است که آزاد شده اما به مادرش قول داده که دیگر رئیس بارسلونا نشود. خود او معتقد است تاوان حسادت ها و دشمنی ها به بارسلونا را پس داده است.

 

با این وجود راسل می گوید در انتخاب رئیس بعدی بارسا تاثیرگذار خواهد بود. او معتقد است بازیکنان بارسا بیش از دوران حضور او به عنوان رئیس، قدرت پیدا کرده اند و از این قدرت باید کاسته شود.

او به اسپورتیو گفت:« رختکن بارسا بیش از اندازه قدرت گرفته است و این اصلا خبر خوبی محسوب نمی شود. معتقدم در مجموعه بازیکنان بارسا باید تغییر و تحولاتی ایجاد شود. نیاز به انقلاب نیست ولی بخش مهمی از تیم باید تغییر کند. باید یک بازسازی در تیم اتفاق بیفتد و خون تازه ای به بارسا تزریق شود.»

 

 

راسل در مورد احتمال حضور ژاوی روی نیمکت بارسال در سال آینده گفت:« ژاوی به نظر آینده خوبی در مربیگری دارد ولی برای نشستن روی نیمکت بارسا معتقدم او باید 5 سال هدایت یک تیم بزرگ که در لیگ قهرمانان حضور دارد را تجربه کند.»

 

 

انتخابات ریاست بارسا:« به مادرم قول داده ام در انتخابات شرکت نکنم ولی قطعا روی انتخاب رئیس بعدی تاثیرگذار خواهم بود. از حالا مشخص است که رقابتی نفسگیر بین نامزدها را شاهد خواهیم بود. به بلایی که بر سر جوزپ بارتومئو(رئیس فعلی) آورده اند نگاه کنید تا متوجه شوید نامزدها کارشان را خوب بلدند. اخبار مربوط به عقد قرارداد بارتومئو با یک شرکت برای نظارت روی فعالیت های مجازی بازیکنان و مربیان فعلی و سابق تیم و اخباری از این دست،  همگی کار این نامزدهاست. آنها قصد داشتند انتخابات را یک سال جلوتر بیندازند ولی موفق نشدند.»

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yy6e4