دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/14 14:52
کد خبر: 16185

عکس خانوادگی لیلا بلوکات

عکس خانوادگی لیلا بلوکات را در این صفحه ببینید .

 به گزارش رصداقتصادی : لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران  در تاریخ ۴ آذرماه ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. وی در حال حاضر ۳۴ سال سن دارد و مجرد است. این بازیگر فارغ التحصیل کارشناسی رشته ی فرش می باشد و به دلیل علاقه اش به بازیگری از سال ۱۳۷۷ وارد حرفه ی بازیگری شد. لیلا بلوکات در مصاحبات خود گفت که به دلیل اتمام مهلت ثبت نام در هنرستان صدا و سیما تصمیم به تحصیل در رشته ی فرش گرفت.

 

 

عکس های جدید لیلا بلوکات

 

خانواده لیلا بلوکات :

لیلا بلوکات یک برادر و دو خواهر به نام های نوشا و میترا دارد. خواهر بزرگ وی نوشا فارغ التحصیل مهندسی برق بوده و متاهل است. خواهر کوچکش میترا مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده و تنها برادرش در رشته ی نقشه کشی صنعتی تحصیل کرده است. لیلا بلوکات در مصاحبات خود گفت : من عاشق خانواده ام هست و بسیار خانواده دوستم، رابطه ام با اعضای خانواده صمیمی و نزدیک است.

 

عکس خانوادگی لیلا بلوکات

 

همسر و ازدواج لیلا بلوکات : لیلا بلوکات در حاضر مجرد بوده و ازدواج نکرده است . وی معتقد است که نمی توان روی ازدواج برنامه ریزی خاصی داشت و  گاهی ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

 

عکس های جدید و دیده نشده لیلا بلوکات

 

 

سابقه فعالیت لیلا بلوکات : لیلا بلوکات همیشه به حرفه ی بازیگری علاقه داشت ولی به دلیل تمام شدن مهلت ثبت نام هنرستان صدا و سیما رشته ی فرش را انتخاب کرد و تا مقطع کارشناسی تحصیل نمود پس از آن به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری در کلاس های استادانی از جمله امین تارخ و ورکشاپ های بازیگری مرحوم سمندریان شرکت کرد و از سال ۱۳۷۷ فعالیتش در عرصه بازیگری با  تئاتر های کودک در فرهنگسرا آغاز شد.

 

وی برای اولین بار در سال ۱۳۷۷ با بازی در سریال روزهای زندگی مقابل دوربین رفت و از قاب تلویزیون دیده شد. از کارهای بسیار برجسته ی وی می توان یوسف پیامبر را نام برد که در آن نقش  همسر آخناتون را ایفا نمود. این بازیگر پس از این نقش بسیار محبوب و معروف شد. فیلم “ایراهیم خلیل الله”  اولین فیلم سینمایی بود که بلوکات در آن حضور داشت.

 

لیلا بلوکات در سریال یوسف پیامبر

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m8oqj