پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/15 11:42
کد خبر: 13731

ستاره آمریکایی را در بارسا تحویل نمی‌گیرند؟

​سرجینیو دِست شب گذشته از ابتدا در ترکیب بارسا برابر دیناموکیف قرار گرفت و به عنوان مدافع راست بازی کرد.

به نقل از اسپورت، سرجینیو دِست تابستان امسال از آژاکس به بارسلونا پیوست تا جانشین نلسو سمدو شود. او اولین بازیکن آمریکایی است که توانسته برای تیم اول بارسا در یک بازی رسمی به میدان برود. سرجینیو در ابتدا یکی دو بازی به جای جوردی آلبای مصدوم در سمت چپ بازی کرد ولی با بازگشت آلبا به سمت راست برگشت.

او شب گذشته برابر دیناموکیف در ترکیب ثابت بود و نتوانست نمایش درخشانی ارائه دهد. جالب اینکه درصد مشارکت او در حملات تفاوت آشکاری با جوردی آلبا داشت.

سمت چپ بارسا بسیار فعال تر از راست بود و آمارها نشان می دهد که بازیکنان بارسا تمایل بیشتری داشتند تا به جوردی آلبا پاس بدهند و حملات تیم از سمت او پایه گذاری شود.

در طول بازی آلبا 93 پاس دریافت کرد و به سرجینیو تنها 55 پاس رسید؛ یعنی 40 درصد کمتر از آلبا. فرانکی دی یونگ مدافع میانی سمت چپ بارسا 26 بار به آلبا پاس داد ولی جرارد پیکه مدافع میانی سمت راست بارسا 9 بار سرجینیو را پیدا کرد.

در خط میانی نیز سرخیو بوسکتس 13 بار به آلبا پاس داد و 7 بار به سرجینیو. پیانیچ یار تازه وارد بارسا اما 5 بار به سرجینیو پاس داد و 4 بار به آلبا.

سرجینیو دربازی هایی که به میدان رفته، نشان داده است که در حملات تبحر بیشتری نسبت به کارهای دفاعی دارد. شرایط در سمت چپ در مورد آلبا نیز کم و بیش مشابه است.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dp5j4