سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/01 04:02
کد خبر: 12464

فیلم بهاره رهنما و همسر دومش در حال قلیان کشیدن + فیلم

ویدئویی در فضای مجازی از قلیان کشیدن همسر بهاره رهنما منتشر شده که در بین کاربران جنجال به پا کرده است

ویدئویی در فضای مجازی از قلیان کشیدن همسر بهاره رهنما منتشر شده که در بین کاربران جنجال به پا کرده است

 
 
 
 

فیلم ازدواج پیرمرد 102 ساله با دختر 8 ساله در ایران + فیلم لورفته


 

عکسی که  بهاره رهنما  از خانه لاکچری خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

طناز-طباطبایی

 

بهاره رهنما زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ است.بهاره رهنما متولد اراک است.بهاره رهنما هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.همسر سابق بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد.

پیمان قاسم‌خانی (زاده ۳۰ دی۱۳۴۴، تهران) فیلمنامه‌نویس ، کارگردان و بازیگر ایرانی است. پیمان قاسم‌خانیبا نویسندگی فیلم‌هایی نظیر مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع، و سریال‌های پاورچین و شب‌های برره،پیمان قاسم‌خانی یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران است.

 


فوری// جهت دریافت فوری بسته حمایتی اینجا کلیک کنید


 

پیمان قاسم‌خانی برای فیلمنامه فیلم مارمولک سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است

 

1DbBgPfvrZNu

 

 

پیمان قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است 

پیمان قاسم‌خانی  در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت 

 

 


*جهت دریافت و ثبت نام وام معیشتی 12 میلیونی اینجا کلیک کنید .... 


 

زمانی که خبر جدایی این زوج در فضای مجازی پیچید می توان گفت مانند شوک بزرگی برای کاربران بود و بعد از آن ازدواج مجدد خانم رهنما با امیرخسرو عباسی حاشیه ی زیادی به دنبال داشت.کاربران زیادی نسبت به این موضوع واکنش های توهین آمیزی داشتند و در مقابل عده ی خیانت را عامل جدایی خانم رهنما از آقای قاسم خانی دانستند و همین موضوع سبب شد تا هر دو این عزیزان بابت این واکنش ها ناراحت شوند.

بعد از آن خانم رهنما متنی را منتشر کرد که نشان می داد خیانت عامل جدایی این زوج نبوده است:

«دوستای عزیزم آقای پیمان قاسم خانی از مهمترین و عزیزترین ادم های عمر من و پدر فرزند خوبم پریاست، قسمتون میدم به ابروی حضرت زهرا که ما رو قضاوت نکنید، نه خیانتی در کار بوده نه مسئله ای از این دست ،اگر دو نفر باهم تفاهم ندارند و می خوان سالم و واقعی زندگی کنن دلیل نداره کسی به هیچکدومشون تهمت بزنه!»

 


جهت دریافت فوری یارانه ۴۰۰ تومانی اینجا کلیک کنید.


 

بهاره رهنما همچنین در مصاحبه دیگری اعلام کرد که پیمان قاسم خانی قدیمی ترین دوست زندگی من است و ما 25 سال است که باهم دوست هستم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترک مان دلیل بر این نمی شود که دوستی چندین ساله مون لطمه بخورد. بهاره رهنما هیچ وقت در مورد اینکه چرا او و پیمان قاسم خانی از هم جدا شدند؟ و علت این کار چی بود؟ نگفته است. همچنین او بر خلاف خیلی از خانم ها ، بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی هیچ وقت در مورد او بد نگفته و همیشه به خوبی از او یاد کرده است.

 

 

FZEgm8BhwLXT

 

ازدواج هنری و طلاق

بهاره رهنما در سال 1370 زمانی که 17 ساله زمانی برگشتن از دانشگاه (جهشی درس خوانده) بطور اتفاقی با پیمان قاسم خانی آشنا شد، این دو بعد از چند سال ارتباط در نهایت سال 73 ازدواج کردند. ثمره این ازدواج یک دختر بنام پریا است.

 

LM57veM65gie

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p7vd4