جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 07:51
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31513

بدون سرمایه ثروتمند شدم و موفق شدم

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه و دانش کافی هم امکان پذیر است این یک باور اشتباه است که فقط متخصصین می توانند از اینترنت پول در آورند و کسب درآمد اینترنتی به هیچ وجه کار آدم های عادی نیست من با وجود اینکه تحصیلات عالی و تجربه نداشتم در حوزه جوجه به موفقیت رسیدم که در ادامه درباره هر یک توضیح خواهم داد.

جوجه یک روزه

حتما توجه کنید به نکات گفته شده تا حامل ضرر و زیان نشوید جوجه یک روزه را بعد از گذشت حداکثر 30 ساعت با دان مرغ مخصوص و غنی از پروتئین تغذیه کنید حتما دقت کنید که دانه ها از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.

امروزه بسیاری از دانهای موجود در مراکز فروش این محصول بی کیفیت بوده و جوجه را خفه یا مریض می کند پس حتما باید دان از لحاظ بهداشتی نیز مورد تایید باشد اگر جوجه بیش از اندازه گرسنه بماند مقاومت آن پایین می آید و احتمال بیمار شدن آن بسیار است جوجه ای با آن شرایط هم اگر مریض شود قطعا تلف خواهد شد. 

 

جوجه شترمرغ

معمولاً برای خرید انواع رده های سنی مختلف شترمرغ قیمت گذاریهای مختلفی صورت می گیرد.  قیمت جوجه شترمرغ نیز بر اساس این ملاکها تعیین می شود از آن جایی که اندازه و خصوصیات اکثر جوجه های یک ساله تقریباً به یک شکل می باشد بنابراین می توان خصوصیات دیگری از جمله تعداد خرید و دوره های واکسیناسیون آنها را در نظر گرفت.

معمولاً به دلیل این که جوجه شتر مرغ در معرض بیماریهای مختلفی قرار می گیرد بنابراین در دوره یک ماهه اول زندگی این جوجه ها واکسیناسیونی برای آنها در نظر گرفته می شود که جوجه های واکسن زده دارا قیمت بالا تری هستند زیرا از لحاظ بیماری و خطر تلف شدن ایمن شده اند اما جوجه هایی که واکسنهای مورد نظر را دریافت نکرده اند قیمت پایین تری دارند.

5454

 

جوجه عروس هلندی

آیا به اینک میتوانند برای خود یک برند معتبر در حوزه جوجه عروس هلندی داشته باشید و فراتر از سطح شهر ، استان و یا حتی کشور خود فعالیت کنند ، آنان میتوانند حتی صادرات داشته باشند و به کسب درآمد هایی در مقیاس بسیار بزرگ داشته باشند. تصور کنید تمام توجه خود را به پرورش یک پرنده اختصاص داده و برندی از شما حکایت کند و تبلیغات گسترده ای داشته باشید چه میزان میتواند برای شما سوآور باشد؟ توجه و نگهداری پرندگان در سایر کشور ها بسیار بیشتر از ایران بوده و آن ها اهمیت زیادی به پرندگان میدهند و بابت آن سرمایه زیادی میپردازند حال آنکه بتوانیم عروس هلندی های پرورش داده خود را به آن کشور ها صادر کنیم هم به تاجران بزرگ تبدیل خواهید شد هم میتوانید سرمایه انبوهی از این راه کسب کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر همکاران ما آماده خدمت رسانی به شما هستند.

31233

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqxb8