شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/05 07:31
کد خبر: 1931

دورخیز لژیونر ایرانی برای قهرمانی در جهان

​ امیر غفور طی روزهای آینده با تیم لوبه ایتالیا در جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کند.

به گزارش خیبرنگار رصدورزشی و به ورزش سه: نقل از تیم لوبه که فصل گذشته به عنوان قهرمانی سری‌آ والیبال ایتالیا رسید، این روزها خودش را برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان در برزیل آماده می‌کند.

لوبه که فصل گذشته با شکست مقابل یک تیم ایتالیایی دیگر به عنوان نایب‌قهرمانی جام باشگاه‌های جهان دست یافته بود، این فصل امیر غفور را در اختیار دارد. شماره ۱۰ تیم ملی ایران بعد از اینکه در ابتدای فصل به صورت ثابت برای لوبه به میدان نمی‌رفت، چند هفته‌ای است که در پست پشت خط زن به عنوان یکی از بازیکنان فیکس در ترکیب لوبه نقش آفرینی می‌کند.

رقابت‌های جام باشگاههای جهان امسال از ۱۲ تا ۱۷ آذر به میزبانی شهر بتیم برزیل برگزار می‌شود و تیم‌های ساداکروزیرو برزیل (قهرمان آمریکای جنوبی)، لوبه ایتالیا (قهرمان اروپا)، زنیت کازان (نایب قهرمان اروپا) و الریان قطر (تیم سوم آسیا) در آن حضور خواهند داشت.

با اینکه با حضور امیر غفور در ترکیب لوبه، والیبال ایران یک نماینده در این مسابقات دارد، اما قرار بود شهرداری ورامین به عنوان قهرمان آسیا به این مسابقات اعزام شود که از سوی فدراسیون جهانی به خاطر شکایت ۲ بازیکن خارجی محروم شد و الریان قطر جای نماینده ایران را گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4djzd4