جمعه 25 اسفند 1402 - 15 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/19 01:14
کد خبر: 12056

عکس لورفته از مهران مدیری در کنار بنز لاکچری اش + تصاویر و بیوگرافی

به تازگی تصویری از بنز میلیاردی مهران مدیری که در فضای مجازی منتشر شد.

مهران مدیری چهره همه فن حریف دنیای هنر است که از سالهای جوانی فعالیت هنری را آغاز کرد و در زمینه کارگردانی، نویسندگی، تهیه کنندگی، بازیگری، اجرا و... فعالیت های زیادی داشته است.

چند وقتی است که تصویری منتسب به همسر مهران مدیری در  فضای مجازی  منتشر شده است و به دلیل شباهت هایی که به دخترش دارد بسیاری از هواداران آقای بازیگر این عکس را متعلق به همسر مهران مدیری دانسته اند.

شهرزاد دختر مهران مدیری در یک گفته زنده اینستاگرامی به عکس منتشر شده از مادرش واکنش نشان داد.

 

 

واکنش دختر مهران مدیری به عکس منتشر شده از مادرش:

شهرزاد مدیری به همراه دوستش نغمه مرادآبادی از نوازنده های کشورمان در این گفتگو به صحبت درباره موضوعات مختلف پرداختند و در بخشی از این صحبت نغمه مرادآبادی درباره عکس منتسب به همسر مهران مدیری گفت:چند وقت پیش عکسی را در فضای مجازی دیدم که نوشته شده بود همسر مهران مدیری و من خیلی تعجب کردم و گفتم که این مادر شهرزاد نیست و اگر قرار بود مادر شهرزاد خودش را نشان بدهد و علاقه داشت به این کار حتما عکسی را منتشر میکرد و نمیدانم واقعا چرا در تلاشید که ببینید مادر شهرزاد کیست.

 

شهرزاد مدیری هم در واکنش به این عکس گفت:جالبی ماجرا اینجاست که مامان من هم عکس را فرستاد و به من زنگ زد و گفت شهرزاد مردم حق دارند بندگان خدا بخاطر اینکه منی که مامان توام دارم میگم خانمه واقعا ته چهره تو رو داره و واقعا شبیه من بود.

مهران مدیری هم از آن دست هنرمندان است که علاقه ای به انتشار اطلاعات از زندگی خصوصی اش ندارد و با وجود شایعات فراوان تابحال هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده است.

 

 

پرواز 57

او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت، این مجموعه تلویزیونی طنز در سال 1372 ساخته و در دهه فجر همان سال از شبکه اول سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت، رضا عطاران، نادر سلیمانی و نصرالله رادش از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند.

 

 

stWCskaFChmo

 

 ساعت خوش

مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز 57 در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران را در عرصه طنز فراهم آورد. ساعت خوش در سال 1373 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد ، مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت. حمید لولایی، رضا عطاران، رضا شفیعی جم و نادر سلیمانی از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند. پخش مجموعه ساعت خوش دراوج خودش متوقف شد طوری که عوامل و بازیگران این سریال را هم شوکه کرد، مهران مدیری بعد از این سریال برای مدتی ممنوع التصویر شد.

 

 

پاورچین

مدیری پس از آن در مجموعه های طنز زیادی از جمله سال خوش، نوروز 76، جُنگ 77، ببخشید شما، پلاک 14 ، نود شب، طنز 80 و سریال دردسر والدین به فعالیت پرداخت. مدیری در سال 1381 مجموعه تلویزیونی پاورچین را ساخت و توانست بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید. پیمان قاسمخانی سرپرستی نویسندگان این سریال را به عهده داشت، سریال درباره مردی به نام فرهاد(مهران مدیری) برره ای است که برای تحصیل به تهران آمده و با مهتاب ازدواج میکند و داماد سرخانه میشود. جواد رضویان، محمدرضا هدایتی و سحر ذکریا از دیگر بازیگران این مجموعه طنز هستند.

 

r3aXSeIXmfLb

 

 

نقطه چین

مدیری در سال بعد یعنی در سال 1382 طنز نقطه چین را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت و با استقبال خوب مردم روبرو شد، رضا شفیعی جم با بازی در نقش بامشاد باعث شهرت این سریال شد طوری که بیشتر مردم این سریال را با نام بامشاد میشناختند. مهران مدیری همانند کارهای قبلی خود در این مجموعه به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی حضور داشت و نقش اردلان پشندی را ایفا کرد. سعید پیردوست، سیامک انصاری و محمدرضا هدایتی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

 

 

fUZkOgmn28IL

 

شب های برره

مدیری بعد از ساخت سریال دردسر والدین در سال 1384 طنزی متفاوت به نام شب هایی برره را کارگردانی کرد ، این مجموعه تلویزیونی درباره روستایی خیالی به نام برره است که هر بار اتفاق جدیدی برای ساکنان آن می افتد. اصطلاحات وکلمات جدیدی که توسط نویسندگان این مجموعه ساخته و در سریال به کار برده میشد تا مدتها بر سر زبان مردم بود و به جرات می توان گفت این مجموعه طنز یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین طنزهای چند دهه اخیر صدا و سیمای ایران بود.  

 

 

باغ مظفر

او در سال 1385 مجموعه طنز باغ مظفر را ساخت، این سریال با آنکه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد ولی نتوانست به اندازه شب های برره موفق باشد. داستان سریال درباره دو خان است که در یک باغ زندگی میکنند و به خاطر اختلاف سلیقه با مشکلاتی مواجه میشوند که داستان سریال را جذاب میکند. مهران مدیری در این سریال علاوه بر کارگردانی نقش مظفرخان را بازی میکند که دو فرزند دارد که نقش آن ها را سیامک انصاری و سحری جعفری جوزانی بازی میکنند.

 

 

مرد دو هزار چهره

سریال مرد دو هزار چهره در سال 1388 آخرین سریال مهران مدیری برای تلویزیون بود و بعد از آن فعالیت خودش را در سینما و سینمای خانگی ادامه داد.  این مجموعه تلویزیونی در ادامه سریال مرد هزار چهره ساخته و در 13 قسمت در ایام نوروز از شبکه سوم سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی این اثر به عنوان بازیگر اصلی در این سریال حضور داشت.

 

 

3497

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3e6jp4