پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/21 12:04
کد خبر: 9758

جیمز می‌تواند با الکساندر آرنولد رقابت کند

​ماریو ملچیوت، مدافع سابق چلسی، معتقد است که ریس جیمز، ستاره جوان چلسی، می تواند برای قرار گرفتن در پشت دفاع راست تیم ملی انگلیس، با ترنت الکساندر آرنولد و آرون ون بیساکا رقابت کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی:  ​جیمز بعد از یک فصل خوب در ویگان اتلتیک، در تابستان سال قبل به چلسی برگشت و خیلی زود توانست در ترکیب اصلی تیم فرانک لمپارد قرار بگیرد. او در این فصل 28 بازی در همه رقابت ها برای آبی های لندن انجام داد و دو بار هم موفق به گلزنی شد.

بسیاری معتقدند که اگر او به همین روند ادامه بدهد، می تواند به تیم ملی انگلیس هم دعوت شود. این در حالی است که سه شیرها در حال حاضر در این پست بازیکنانی مانند الکساندر آرنولد، ون بیساکا و کیه‌ران تریپیر را در اختیار دارند اما ملچیون اعتقاد دارد که ریس جیمز می تواند با این بازیکنان باتجربه‌تر، رقابت کند.

او به تاک اسپورت گفت:" وقتی در مورد الکساندر آرنولد صحبت می کنید، من به خاطر خودش و سبک بازی اش هیجان زده می‌شوم. او خیلی راحت منطقه بازی را عوض می کند. ون بیساکا تدافعی تر است. ریس جیمز از توانایی لازم برخوردار است، از قدرت لازم برخوردار است. همچنان می تواند با سرعتش، حریف را جا بگذارد و می داند که باید چه کاری انجام بدهد.

هنوز چیزهایی هست که او باید به بازی اش اضافه کند اما اگر او می تواند به بازیکن ثابت چلسی تبدیل شود، می تواند با این دو هم رقابت کند و چرا او نخواهد این کار را بکند؟ به همین دلیل است که ما فوتبال بازی می کنیم- برای اینکه با بهترین‌ها رقابت کنیم."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jgoz4