پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/20 01:40
کد خبر: 9124

محمد جمال و خانواده اش به کرونا مبتلا شدند

​محمدجمال بازیکن تیم حتا و بازیکن سابق تیم الوصل تایید کرد که در زمان خدمت سربازی در پلیس دوبی به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: او چهار روزی است که به همراه همسر و پسر سیزده ماه اش در بیمارستان بستری شده است. حال جسمی اش خوب است و در حال انجام آزمایشات است. این بازیکن سی ساله که با امارات الیوم صحبت کرده بود گفت:" افتخار می کنم که در حین خدمت به وطنم به این ویروس مبتلا شدم. نمی دانم چگونه مبتلا شدم. در این مدت از سرفه رنج بردم با این حال 4 روز است که در قرنطینه هستم. آزمایشات لازم را انجام دادم ."

او گفت:" در دومین روز ابتلا از محل کاریم و به وسیله آمبولانس و تحت مراقبت های کامل به بیمارستان منتقل شدم. الان علاوه بر من و همسرم ، فرزند سیزده ماهه ام در بیمارستان است اما خداراشکر مشکلی ندارد. در آزمایشان او ویروس نشان داده شده ولی حالش خوب است. به غیر من ، همسرم و پسرم هیچکدام دیگر از اعضای خانواده ام به این ویروس مبتلا نشده اند.

جمال گفت:" دولت در این مدت هیچ کم و کاستی برای ما نگذاشت ضمن اینکه هر گونه بیماری در حین خدمت مقدس سربازی برای ما افتخار است. در زمان خدمت شاهد همکاری و التزام زیادی از طرف هموطنان در مواجهه با بیماری بودیم و از همه می خواهم برای ریشه کن شدن آن بیش از قبل رعایت کنند."

محمدجمال مسیرفوتبالی اش را با الوصل شروع کرد و قبل از انتقال به حتا زمان طولانی را در الوصل بود. او حتی وقتی الوصل به دسته پایین تر رفت این تیم را ترک نکرد و دوباره همراه آن به لیگ برتر بازگشت. او در این فصل به خاطر اختلاف فنی با سرمربی یونانی زردهای دوبی به لیگ 1 و تیم حتا رفت.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45kmd4