جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/05 14:07
کد خبر: 7214

آغاز مذاکرات برای بازگشت لیونل مسی

باشگاه نیوولز اولد بویز آرژانتین تحرکاتی برای جذب لیونل مسی را اغاز کرده است.

رصد ورزشی نوشت: بر کسی پوشیده نیست که اتفاقات اخیر از سوی کادر مدیریتی بارسلونا و مشاجرات با اریک ابیدال و در ادامه جوزپ بارتومئو در ماه های گذشته، کام لیونل مسی را تلخ ساخته و حتی اخباری در مورد احتمال جدایی این بازیکن نیز منتشر شده است. لیونل مسی هیچگاه احتمال بازگشت به آرژانتین را رد نکرده و نیوولز اولد بویز در تدارک آغاز مذاکرات با این فوق ستاره است.

نشریه کلارین مدعی شد قرارداد لیونل مسی با بارسلونا 18 ماه دیگر به پایان خواهد رسید و حتی اخباری مبنی بر وجود بندی که مسی می تواند نوکمپ را در همین تابستان ترک کند نیز در قرارداد او وجود دارد.

مکسی لوپز، کاپیتان نیوولز اولد بویز مکررا در ماه های اخیر با مسی در ارتباط بوده و قرار است به زودی هیئتی از سوی این باشگاه برای مذاکرات رو در رو راهی بارسلونا شود. کریستن دی آمیکو نایب رئیبس باشگاه و سباستین پراتا سرمربی این تیم، در این سفر حضور داشته و می خواهند لیونل مسی را مجاب به بازگشت به آرژانتین کنند.

البته حداقل بعید به نظر می رسد لیونل مسی برای فصل بعد برنامه ای برای جدایی از بارسلونا داشته باشد. این ستاره 32 ساله هنوز در اوج قرار داشته و می تواند در سال های پیش رو نیز به بهبود آمار فردی و کسب جوایز بیشتر فکر کند. اما به هر حال احتمال بازگشت به آرژانتین همیشه در مورد لیونل مسی وجود داشته و کلارین مدعی شد نیوولز اولد بویز جدی ترین از همیشه در تلاش برای تعبیر کردن این رویای دور از دسترس است.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n88g3