چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/19 13:08
کد خبر: 9722

ستاره آنتورپ در ایران گیر کرده است

​یک وبسایت بلژیکی به حضور علیرضا بیرانوند در ایران پرداخته و عنوان کرده که او در ایران گیر کرده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: گ​در روزهای اخیر ماجرای انتقال بیرانوند به آنتورپ و حضور او در بلژیک برای انجام تست پزشکی، مهم‌ترین موضوع مورد بحث در حوزه باشگاه پرسپولیس بوده است. از یک سو قرار بود که او چهارشنبه راهی بلژیک شود اما حالا به نظر می‌رسد شانس حضور وی در تهران افزایش یافته و موضع پرسپولیسی‌ها دست بالاتر را در این ماجرا دارد.

حتی این موضع که پرسپولیس قصد دارد بیرانوند را تا پایان فصل در تهران نگه دارد به گوش آنتورپی‌ها نیز رسیده و امروز ایوان بگو به آن واکنش نشان داده‌ است. حتی می‌توان احتمال داد که ناراحتی روز گذشته بیرانوند نیز به خاطر موضع باشگاه بوده که ممکن است جایگاه او در باشگاه جدیدش را به خطر بیاندازد.

آنطور که وبسایت «گازت وان آنتورپ» نوشته، قرار است دوشنبه اعضای تیم با حضور در کمپ Bossuil حاضر شوند تا تست پزشکی و آزمایش کرونا را پشت سر بگذارند تا مجوز حضور در تمرینات را بگیرند. گروه اول بازیکنان ساعت ۹ صبح به وقت محلی در آزمایشگاه حاضر خواهند شد و گروه های بعدی نیز در ساعات مشخص به این محل می‌روند تا از ازدحام جلوگیری و پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

اما این آزمایش‌ها چند غایب مهم نیز خواهد داشت؛ از جمله علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش تیم پرسپولیس که هنوز در ایران حضور دارد. این وبسایت از عبارت «گیر کردن در ایران» برای توصیف وضعیت بیرانوند استفاده کرده است.

همچنین ایوان لکو در مصاحبه ویدیویی خود که با وبسایت رسمی آنتورپ داشت، اعلام کرد که او تمایل دارد بیرانوند فصل را در پرسپولیس به پایان برساند اما موضع باشگاه البته که چنین نیست. بنابراین باشگاه بلژیکی تلاش می‌کند تا هرچه سریع‌تر بیرانوند را به بلژیک بیاورد.

دو غایب دیگر هم در فهرست آنتورپ هستند. از جمله نازارینا که دوباره حضور قرضی اش در اوکراین به پایان رسیده ولی هنوز برنگشته و همچنین ام بوکانی ستاره خط حمله موناکو که او هم مثل بیرانوند در دسترس کادرفنی نیست.

تیم آنتورپ خود را برای بازی فینال جام حذفی مقابل کلوب بروژ آماده می‌کند و روی علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی هم حساب باز کرده است. آن هم در شرایطی که لیگ ایران احتمالا تا هفته دوم مرداد ادامه خواهد داشت و اگر قرار به ماندن بیرانوند در ایران باشد، او احتمالا چند هفته از تمرینات پیش فصل تیمش را از دست خواهد داد.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yrkj3