چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/18 14:30
کد خبر: 9105

پرسپولیس شکایت برانکو را بررسی می‌کند

​معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از دریافت مشروح حکم فیفا و رسیدگی به سرمربی کروات پیشین این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی:پ​مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر در خصوص آخرین خبر از وضعیت شکایت برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بعد از صدور حکم، خلاصه‌ی حکم به باشگاه ابلاغ می شود. با ابلاغ خلاصه، شما می‌توانید و این حق را دارید که مشروح حکم را از فیفا بخواهید و طی ۲۱ روز به آن اعتراض کنید.

او ادامه داد: ما از فیفا درخواست مشروح حکم را کردیم که مستلزم پرداخت هزینه دادرسی بود و با پیگیری آقای رسول‌پناه، مدیرعامل باشگاه این هزینه از محل اعتباراتمان در فیفا پرداخت شد؛ دیروز چهارشنبه مشروح حکم به ما ابلاغ شد و ان‌شاالله در فرصت مناسب تصمیم گرفته می‌شود تا چه کاری صورت بگیرد.

معاون حقوقی پرسپولیس درباره دریافتی‌هایی که او و تیم‌های حقوقی باشگاه‌ها دارند، عنوان کرد: خیلی از کارهای من دلی و بخاطر عشق و علاقه‌ام به پرسپولیس است. من در هیأت مدیره و سخنگوی باشگاه هم بودم، یعنی می‌خواهم بگویم نگاه مدیریتی هم داشتم.

خواجه‌وند اضافه کرد: الان یک بحثی ایجاد شده و فشار زیادی است که مدیران حقوقی باشگاه‌ها نمی‌توانند قراردادها را تنظیم کنند، اما متأسفانه این را در نظر نمی‌گیرند که در کشور ما اصولا حقوقی‌ها را قبول ندارند و مباحث مدیریتی را در نظر می‌گیرند.

او تأکید کرد: معمولا مدیران تمام باشگاه‌ها در این مسائل مسؤولان حقوقی را بازی نمی‌دهند و آنها را در دعوا می‌گیرند. حضور معاونان حقوقی در باشگاه‌ها نیز به این دلیل است که اگر اختلافی پیش آمد، بتوانند اقدام مناسبی داشته باشند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره شکست باشگاه‌های ایرانی در تمام پرونده‌های فیفا عنوان کرد: باید آسیب شناسی شود. چقدر از این ایراد به حقوقی‌های باشگاه وارد است و چقدر به مدیران ارتباط دارد؟ نباید تعارف کنیم.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2aznl3