چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/23 22:59
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 25089

لباس منچستر یونایتد بهترین ها

باشگاه منچستر یونایتد که یکی از پر طرفدار ترین تیم های فوتبال در دنیاست همیشه به شدت توسط علاقه منداش پیگیری میشه.

 در گذر زمان قطعا این هوادار ها خاطرات تلخ و شیرین زیادی رو از یونایتد به یاد دارن.  قصه شکست های تلخ و دردناک و پیروزی های مقتدرانه یا لحظه آخری، بالابردن جامها و اشک شوق یا اشک هایی که بعد باخت در آخرین نبرد های سرنوشت ساز نصیبشون شده.

در کنار تمام این خاطرات تصویر بازیکنان و لباس های اونا هم در ذهن ها ماندگار شده که تجربه نشون داده این موضوع هیچ ربطی به برد یا باخت تیم نداره.

هواداران یونایتد عشق و علاقه خودشون رو با تهیه لباس منچستر یونایتد یا وسایل هواداری تیمشون نشون میدن.

در این مقاله میخوام لباس منچستر یونایتد بهترین ها و ماندگار ترین هاش رو با هم بررسی کنیم

لباس منچستر یونایتد چمپیونز لیگ سال 1999:

2312312311

در سال 1999 تیم یونایتد برای بازی های اروپایی از لباسی مخصوص استفاده کرد که طرح، نقش و جزئیات بی نظیری داشت. روی این لباس بصورت محو طرح توپ لیگ قهرمانان اروپا نقش بسته که نشان از طراحی ویژه این کیت برای رقابت های چمپیونز لیگ رو داشت.

در این رقابت ها تیم یونایتد در گروهی که بایرن و بارسا قرار داشتن تونست دوم بشه و در مرحله حذفی تیم های اینتر و یوونتوس رو شکست داد تا به فینال و مجددا بایرن برسه.

در فینالی که به قضاوت کولینا انجام میشد، در حالی که تا دقیقه نود همه چیز برای یونایتد تمام شده بود در عرض چند دقیقه ورق برگشت و با دو گل دقایق 91 و 93 تدی شرینگهام و سولسشر اونا تونستن قهرمانی رو از چنگ بایرن در بیارن و به شکلی دراماتیک فاتح این رقابت ها بشن.

پیراهن یونایتد تو این بازی امکان نداره از خاطر هوادار ها بیرون بره و قطعا از در مجموعه لباس کلاسیک منچستر یونایتد به یاد ماندنی ترین باقی میمونه.

لباس منچستر یونایتد در لیگ جزیره و جام حذفی فصل 99-1998

123123123

سال 1999 یه خوشبختی بی پایان برای هواداران یونایتد بود. یه تیم بینظیر که همه جام ها رو درو کرد. لباس منچستر یونایتد برای لیگ جزیره فصل 98-99 هم طرح قشنگی داشت و هم با قهرمانی و بالابردن جام که همراه شد تا ابد در خاطر طرفدار ها موندگار شد.

منچستر با همین لباس هم فاتح لیگ جزیره و هم قهرمان جام حذفی انگستان شد.

در اون فصل قهرمانی در روز پایانی و فقط با یک امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال یرای یونایتد بدست امد تا سال 99 برای یونایتدی ها سال لحظات پایانی باشه

 

لباس منچستر یونایتد 2008

اگه قصد داشته باشیم بین لباس منچستر یونایتد بهترین هاش یکی دیگه رو معرفی کنیم، قطعا مربوط به سال 2008 میشه. در اون سال یونایتد نتونست در لیگ داخلی یا جام حذفی مقامی رو بدست بیاره اما در رقابت های چمپیونز لیگ عملکردش خیره کننده بود تا لباس منچستر یونایتد 2008 هم جز خاطره انگیزترین ها در تاریخ این تیم بشه.

لباسی که بدلیل حضور کریستیانو رونالدو و استفاده او از مدل آستین بلند بیشتر به این مدل توی خاطره ها باقی مونده.

در اون سال یونایتد با قدرت از دور گروهی صعود کرد و در مراحل حذفی لیون، رم و بارسا رو شکست داد تا یه فینال تمام انگلیسی رو با چلسی انجام بده. بازی فینال با گلهای رونالدو و لمپارد مساوی تمام شد تا قهرمان در ضربات پنالتی ها مشخص بشه. رونالدو پنالتی خودشو خراب کرد اما باز هم یونایتد پیروز شد.

هنوز که هنوزه اکثر افراد این لباس رو با چاپ اسم و شماره رونالدو سفارش میدن که بیشترین نقش رو قهرمانی یونایتد تو اون سال داشت.

 

و در آخر میخوایم فروشگاه ورزشی پریماشاپ رو به عنوان ارائه کننده بهترین مجموعه از کیت های کلاسیک منچستر یونایتد بهتون معرفی کنیم که پیشنهاد میکنیم ازش دیدن کنید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد .


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qaknp