شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/21 12:25
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 30872

با سبک و کاری آسان موفقیت را سهم خودم کردم

اگر شما هم مانند من علاقه به کسب و کار انواع شلوار ها دارید میتوانید درآمدزایی در این حوزه به موفقیت دست یابید و کسب و کاری پراز سود داشته باشید.

شلوار کتان کاغذی مردانه

یک شلوار کتان کاغذی مردانه طبیعتا نباید بیش از حد تنگ یا گشاد باشد چرا که به اندازه کافی ایستایی دارد همچنین، خوب است که بیش از حد بلند نباشد چرا که در آن صورت نامرتب و شلخته به نظر خواهد ‌رسید.

باید بدانیم که کدام شلوار برای پوشیدن مناسب است و درمورد انتخاب صحیح آن بیشتر بدانیم. رنگ و ست شدن آن با آیتم ‌های دیگر مهم‌ترین مساله‌ای است که باید به آن توجه کرد. این که شما با شلوار کتان یک تی شرت ساده و کفش ورزشی یا یک کفش مردانه آکسفورد و یک پیراهن دکمه‌دار بپوشید، بنابر موقعیت است. اگر شما می توانید با شلوار کتان خود چند سبک مختلف لباس بپوشید ویژگی عالی این شلوار است.

کاملا واضح و بدیهی است که شلوار‌ کتان رسمی‌تر از شلوار جین مردانه است و این باعث می‌شود تا کمی تکلیفمان برای پوشیدن آن مشخص باشد.

طیف وسیعی از شلوار کتان مردانه وجود دارد که برای مناسبت‌های مختلف بسیار ایده آل و عالی است. شما باید بتوانید این نوع شلوار مردانه را انتخاب و در موقعیت‌های مختلف ترکیب کرده و با لباس‌های متنوع ست کنید. شلوار کتان مردانه را می‌توان با لباس‌های مختلف بسیاری ست کرد و پوشید. البته ناگفته نماند که تصمیم گیری درباره ست کردن کفش و شلوار مردانه یک چالش است.

شلوار کتان مردانه را میتوان در دسته شلوارهای کلاسیک دانست. مهم‌ترین مزیت شلوار کتان مردانه این است که در بسیاری از موقعیت های رسمی و غیررسمی قابل استفاده است. در حالت کلی شلوار کتان در رده پوشاک نیمه رسمی آقایان قرار می‌گیرد.

 

شلوارک مردانه

شلوارک مردانه پوششی است که در سالهای اخیر بسیار پر طرفدار بوده و تولید و فروش ان بسیار افزایش یافته است.

شلوارک به معنی شلوار کوتاه است که بسته به مدل ان از کمی بالاتر از زانو تا  نیمه بین زانو تا مچ پا را می پوشاند.این پوشش مدلها و جنس های مختلفی دارد که بعضی از پر فروشترین انها در این نوشته مطرح شده است. می توان گفت که پرفروشترین و پر کاربردترین نوع این پوشش می باشد که از پارچه های نرم وکشی ( مانند ملانج ودورس در شلوارهای اسلش ) در دوخت ان استفاده شده است بسته به مدل  در پایین ان هم به صورت کشی و هم بصورت ساده تولید می شود.

اکثرا کمر انها مانند شلوارهای راحتی کشی می باشد . و هم در منزل باشگاه و گردش استفاده می شود. بیشتر برای ورزش استفاده می شود و باید دارای قابلیت انعطاف بالا و عدم ایجاد مزاحمت و محدودیت در موقع ورزش باشد. اکثرا از جنس پلی استر ویا پلی استر و نخ می باشد.در بعضی از مدلها مثل مدل بوکسر قد ان کمی بالاتر از زانو می باشد. این نوع پوشش در منزل استفاده می شود و بیشتر از جنس های نخی و تترون می باشند . البته در سالهای اخیر با پر فروش شدن شلوارکهای اسپرت فروش این نوع پوشش به شدت کم شده است.

رپرتاژ آگهی/

 

شلوار کار لی

طمئنا همه ما با شلوارکار لی یا همان جین آشنایی داریم و نیازی به معرفی ندارد  ولی آیا میدانید چند مدل شلوار لی داریم؟ یا این که شلوار جین دخترانه به  چند  نوع تقسیم بندی  میشود؟

با توجه به استفاده راحت و قابلیت ست شدن با بسیاری از لباس ها شلوار جین شلواری است که همه ما داریم و از آن استفاده میکنیم. شلوارهای جین در ابتدا تنها در اشکال راسته و یا دمپا گشاد روانه بازار شده بودند. اما امروزه شاهد حضور مدل های جدیدی با نام های بوت کات، اسکینی، بوی فرند، گرل فرند، مام استایل و … هستیم. این شلوار در  رنگ بندی و مدل های بسیار متنوعی یافت میشود  که چند مورد آن را  برای  شما توضیح میدهیم. وقتی اسم شلوار لی گشاد یا شلوار بگی به گوشم هایمان می‌رسد اولین فکری که با خود می‌کنیم این می‌باشد که این شلوارهارا با چه لباسی باید ست کرد که جذابیت زیاد خود را نشان دهند.در ادامه به مواردی که باعث زیبایی و جذابیت بیشتر شما در ست کردن شلوار بگی می‌شوند را آورده‌ایم.

رپرتاژ آگهی/

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rzvo