جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/24 19:32
رپورتاژ آگهی:
کد خبر: 25172

آیا تورهای داخلی از تهران و شهرستان ها تفاوت قیمت دارند؟

بی تردید دیدن کل دنیا و به نوعی جهانگردی را باید از ایران خودمان و جاذبه های شگفت انگیز و زیبا با شرکت در تورهای داخلی شروع کرد، شاید برای انتخاب بهترین تور در کشورمان ایران معیارهای متفاوتی وجود داشته باشد و هدف هر یک از شما مسافران برای انتخاب تورهای داخلی می تواند کاری یا تفریحی باشد، اما پیشنهاد ما این است که از جاذبه های تاریخی و مذهبی ایران برای تجربیات لذت بخش از سفرتان استفاده کنید.

بی تردید دیدن کل دنیا و به نوعی جهانگردی را باید از ایران خودمان و جاذبه های شگفت انگیز و زیبا با شرکت در تورهای داخلی شروع کرد، شاید برای انتخاب بهترین تور در کشورمان ایران معیارهای متفاوتی وجود داشته باشد و هدف هر یک از شما مسافران برای انتخاب تورهای داخلی می تواند کاری یا تفریحی باشد، اما پیشنهاد ما این است که از جاذبه های تاریخی و مذهبی ایران برای تجربیات لذت بخش از سفرتان استفاده کنید. اگر مسافر تور داخلی هستید این امکان را هم دارید که از جاذبه های تفریحی شهرهای ایران که معروف ترین آنها کیش، قشم و... است، نهایت لذت را ببرید و اگر هم به دنبال جاذبه های مذهبی کشور می گردید، بی شک بهترین گزینه حرم امام رضا در تور مشهد از تهران است و اینکه اگر هم به دنبال تفریح و لحظات شاد و به یادماندنی هستید، بهترین گزینه پیش روی شما تور مسافرتی کیش می باشد.

کشور ایران جاذبه های گردشگری زیادی را در دل خود جای داده است که سالانه گردشگران داخلی و خارجی به شهرهای توریستی و گردشگری آن سفر می کنند. تور داخلی در واقع به تمامی تورهایی گفته می شود که به مقاصد گردشگری داخل ایران برگزار می شوند، چنانچه به ایرانگردی علاقه مند هستید تورهای داخلی لحظه آخری و ارزان قیمت مجموعه مسافرتی نامی گشت ایرانیان پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. در این مطلب قصد داریم در رابطه با تورهای داخلی، انواع و محبوب ترین آن ها و مهمتر اینکه برگزاری تورهای داخلی از تهران و شهرستان ها اطلاعاتی در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

 

تور کیش از تهران

تور کیش یکی از محبوب ترین و پرتردد ترین مقصد در بین تورهای داخلی ایرانی است که مورد توجه بسیاری از گردشگران ایرانی قرار گرفته است و سالانه افراد زیادی به این جزیره زیبا سفر می کنند، از علل توریستی بودن جزیره کیش می توان به تفریحات هیجان انگیز آبی موجود در آن، مراکز خرید متنوعش و در نهایت به مکان های دیدنی کیش اشاره نمود، شاید برایتان جالب باشد که بدانید این جزیره همواره مورد توجه گردشگران و توریست های خارجی نیز می باشد و یکی از برترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می شود.

 

3

 

جزیره زیبای کیش اغلب اوقات گرم و مرطوب است اما در ماه های دی، بهمن، اسفند، فروردین و اردبیهشت، دما و رطوبت ان به حداقل میرسد. در حالی که در فصل زمستان بسیاری از شهرهای ایران سرما و برف را تجربه می کنند، این جزیره دارای آب و هوایی معتدل و دلپذیری است که در واقع فصل داغ گردشگری این مقصد به حساب می آید. در این بازه زمانی شما می توانید بدون استفاده از لباس گرم به راحتی در آن به گشت و گذار و تفریح بپردازید و از پیاده ‌روی در ساحل لذت ببرید. در آخر مهم است بدانید که تور کیش از تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و دیگر شهرهای ایران برگزار می شوند.

 

تور مشهد از تهران

مشهد را می توان به عنوان برترین شهر مذهبی در ایران معرفی کرد، مهم است بدانید که بیشتر مسافران و گردشگرانی که با تور مشهد همراه می شوند، تنها قصد زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) را دارند و به این نیت به این شهر سفر می کنند، اما باید توجه داشته باشید که مشهد علاوه بر حرم مطهر امام هشتم، جاذبه های گردشگری بسیار متنوعی هم دارد که شما گردشگران عزیز تور مسافرتی مشهد می توانید از آن ها دیدن کنید، برخی از این جاذبه های عبارتند از موزه نادرشاه افشار، مقبره فردوسی، طرقیه و غیره.

 

2

 

خوب شما مسافران تور مشهد از تهران اگر با ازدحام و شلوغی مشکلی ندارید، بهترین زمان سفر به مشهد فصل است، چرا که این شهر در فصل بهار دارای هوایی بسیار لذت بخش و متعادل است که نه گرمای بیش از حد هوا باعث آزار و اذییت شما می شود و نه سرمای زیاد هوا باعث آزردگی خاطر شما. پیشنهاد نامی گشت به شما این است که در بازه زمانی 14 فروردین الی 15 خرداد ماه تور مشهد را خریداری کنید؛ چرا که مناسب بودن آب و هوا در کنار کاهش هزینه های سفرتان و همچنین امکان بازدید از ییلاقات سرسبز و دل انگیز مشهد به راحتی فراهم است تا سفری آرامش بخش و خاطره انگیزی را تجربه کنید.

 

تور قشم از تهران

تور قشم از تهران را می توان دومین تور داخلی محبوب از نظر گردشگران ایرانی معرفی کرد، جزیره قشم مملو از جاذبه های گردشگری بی نظیر، سواحل بکر، مراکز خرید ارزان، تفریحات آبی مهیج و... می باشد و هر ساله با استفاده از همین جذابیت های جذابش نظر گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به سوی خود جلب می کند. چنانچه از علاقه مندان به جاذبه های بکر و هیجان انگیز در دل طبیعت هستید پیشنهاد نامی گشت به شما سفر با تور لحظه آخری و ارزان قشم است.

قشم بزرگترین جزیره‌ ایران است که درست در خلیج فارس قرار گرفته و دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی شگفت انگیزی است که در ایران مانندی نظیر خود ندارد و هر گردشگری را شیفته و عاشق خود می‌ کند. در کل بهترین زمان سفر به قشم، یکی از برترین مقاصد گردشگری استان هرمزگان و جنوب ایران، بسته به برنامه و هدف شما عزیزان از سفر به آن می‌ تواند متفاوت باشد؛ اما پیشنهاد ما این است که زمستان و بهار فصل بسیار خوبی برای سفر به این جزیره است.

 

1

 

نتیجه گیری نهایی

خدمات اجرای تورهای ایرانگردی و داخلی آزانس هواپیمایی نامی گشت ایران تنها به 3 مقصد محبوب داخلی ختم نمی شود. تور داخلی از تهران یکی از حرفه ای ترین پکیج های مسافرتی را در بین تورها دارد. در کنارش تورهای مسافرتی از شهرهای مختلف ایران همچون قشم، کیش، چابهار، زاهدان، یزد، کرمان، اهواز، کرمانشاه، ساری، سنندج، تبریز و سرعین نیز باید به این جمع اضافه می شود؛ بنابراین فرقی نمی کند که در کجای ایران سکونت می کنید، از هر جای ایران تورهای مسافرتی ایرانگردی و داخلی توسط آژانس مسافرتی نامی گشت ایران با ارزان ترین قیمت و تخفیفات لحظه آخری و ویژه در بهترین هتل های داخلی برای شما اجرا می شود.

با توجه به توضیحات بالا در حال حاضر اگر به دنبال تورهای داخلی از تهران و دیگر شهرها هستید و همچنین تجربه سفری هیجان انگیز و به یادماندنی برای شما الویت دارد، براحتی می توانید کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را با مجموعه مسافرتی نامی گشت تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای لوکس داخلی در تمام ایام سال هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45ae9m