شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/05 08:23
کد خبر: 1939

تمجید رسانه های بلژیکی از عملکرد کاوه رضایی

​درخشش مهاجم ایرانی باشگاه شارلروا باعث شده تا رسانه های بلژیکی به امادگی بالای این بازیکن و حضور او در تیم منتخب هفته لیگ بلژیک بپردازند.

به گزارش خبرنتگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: کاوه رضایی مهاجم حال حاضر شارلروا موفق شد در ادامه روند خوبش در اخرین دیدار این تیم دو بار دروازه سن ترویدن را باز کرد تا شمار گل هایش را به عدد 5 برساند.

در همین رابطه سایت «nieuwsbla» با اشاره به آمادگی این مهاجم ملی‌پوش ایرانی درخصوص او نوشت: «کاوه رضایی، مهاجم ایرانی برای رسیدن به زمان اوج تنها نیاز به 4 بازی به همراه شارلروا داشت. او در 4 بازی گذشته تمام ناکامی‌های خود در فصل گذشته به همراه بروژ را به پایان رساند.

کاوه در 4 بازی برای شارلروا 5 گل به ثمر رسانده است. او در این چند بازی خودش را احیا کرد و توانایی‌های گلزنی اش را دوباره به همه نشان داد.»

در ادامه این مطلب علاوه برتمجید از رضایی به بازی خوب و هماهنگی "موریوکا " لژیونر ژاپنی شارلروا و رضایی در هنگام به ثمر رسیدن گل دوم این تیم به سن ترویدن پرداخت و افزود: «رضایی تنها بازیکنی نیست که قدم درراه شکوفایی می‌گذارد. درصحنه گل دوم دید بالای "مورویکا" و فرار به‌موقع رضایی نشان می‌دهد این دو بازیکن درک خوبی از هم پیداکرده‌اند.»

گفتنی است مهاجم ملی‌پوش کشورمان در هفته شانزدهم لیگ بلژیک با درخشش و زدن 2 گل در تیم منتخب هفته قرارگرفته بود.

رضایی 2 سال پیش از شارلروا جدا شد و به تیم بروژ رفت. اما مصدومیت‌های متوالی او باعث شد تا نتواند حضوری موفق در این تیم داشته باشد و در ابتدای این فصل به‌صورت قرضی به شارلروا برگشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oqbg4