جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/11 09:25
کد خبر: 8899

قول فدراسیون برای پیگیری درمان مربی تیم ملی

دبیر فدراسیون والیبال وعده داد این فدراسیون پیگیر وضعیت درمانی مربی تیم والیبال جوانان خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: حسین کاظمی، مربی تیم والیبال جوانان که سال گذشته همراه با این تیم برای نخستین بار عنوان قهرمانی در جهان را تجربه کرد، این روزها به دلیل ابتلا به یک بیماری سخت ریوی در بیمارستان عرفان تهران بستری است.

با دبیر فدراسیون والیبال تماس گرفتیم تا از اقدامات فدراسیون برای کمک به این مربی باخبر شویم. میلاد تقوی، سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در این باره گفت: حسین کاظمی یک مربی دوست داشتنی و پسر مودبی است. او آینده خوبی در والیبال ایران خواهد داشت. در جریان بیماری او هستیم و دائما وضعیتش را پیگیری می کنیم. چند روز قبل از بیمارستان آمل به بیمارستان عرفان تهران منتقل شد و هم اکنون مراحل آزمایشات پزشکی را سپری می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان فدراسیون به ملاقات کاظمی رفته اند یا خیر، افزود: من چند بار به صورت تلفنی با او صحبت کردم و آقای داورزنی هم به صورت تصویری با کاظمی صحبت کرد و به او روحیه داد. به خاطر شرایطی که کرونا در بیمارستان ها به وجود آورده، نتوانستیم به ملاقات این مربی برویم. با این حال فدراسیون پیگیر وضعیت درمانی حسین کاظمی هست. برای این مربی با اخلاق آرزوی سلامتی دارم و از مردم می خواهم برایش دعا کنند.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48n7k4