سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/11 04:38
کد خبر: 11844

شروع پر قدرت جوکوویچ در روز حذف شوارتسمن و گاف

​مرد شماره یک تنیس جهان پیروزی قاطعی را در روز نخست اپن آمریکا به دست آورد اما دو تنیسور آرژانتینی و آمریکایی خیلی زود از این رقابت ها خداحافظی کردند.

تنیس اپن آمریکا از دوشنبه شب با برگزاری چند دیدار در بخش مردان و زنان آغاز شد. در روز نخست اتفاق های مهمی رخ داد و دیگو شوارتسمن و کوری گاف خیلی زود با دومین گرند اسلم سال خداحافظی کردند. 

در یکی از بازی های مهم نواک جوکوویچ برابر ژومهور قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره یک جهان در ست نخست ۶ بر یک حریفش را شکست داد و در ادامه ۶ بر ۴ پیروز شد. برتری تنیسور صربستانی در ست سوم هم ادامه داشت و آن را با نتیجه ۶ بر یک به نفع خود پایان داد.

استفانوس سیتسیپاس به راحتی آلبرت راموس را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد تا به دور دوم صعود کند. الکساندر زورف در یک بازی دشوار و نزدیک با نتیجه ۳ بر یک کوین اندرسون را مغلوب کرد. دیوید گوفین هم با نتیجه مشابه ریلی اوپلکا را شکست داد. 

شوارتسمن در دیداری که پس از پنج ست به پایان رسید ۳ بر ۲ مغلوب کامرون نوری شد. تنیسور آرژانتینی در ست اول و دوم با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ پیروز شد اما سه ست بعدی را با نتایج ۶ بر ۲، ۶ بر یک و ۷ بر ۵ واگذار کرد.

لوندرو، گراسیموف، فوکینا، کوریا، کوریچ، تامپسون، شاپالوف، ساک، کارنیو بوستا، سیمون، هورکاز، کرگر، ناکاشیما، کرزی، فزیتز، گارین، اشتروف، هریس، کرایینوویچ، جانسن، ادموند، برانکیس و کوکوشکین با پیروزی برابر حریفانشان به دور دوم صعود کردند. 

در بخش بانوان کارولینا پلیسکووا توانست ۲ بر صفر کالینینا را شکست دهد. بانوی شماره ۳ جهان در ست نخست ۶ بر ۴ پیروز شد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر صفر به خود اختصاص داد. 

در یکی از بازی های مهم کوکو گاف برابر آناستازیا سواستووا قرار گرفت و ۲ بر یک مغلوب شد تا تنیسور ۱۶ ساله آمریکایی خیلی زود با این رقابت ها خداحافظی کند. او در ست نخست ۶ بر ۳ مغلوب شد اما در ست دوم با پیروزی ۷ بر ۵ نتیجه را جبران کرد. با این حال ست سوم را با نتیجه ۶ بر ۴ واگذار کرد. 

صبح امروز (سه شنبه) نائومی اوساکا برابر دوی قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد. تنیسور ژاپنی که از بخت های قهرمانی محسوب می شود در ست نخست ۶ بر ۲ پیروز شد اما ست دوم را ۷ بر ۵ واگذار کرد. او در ست سوم ۶ بر ۲ حریفش را شکست داد تا به دور بعد صعود کند.

ویتووا، گارسیا، پلیسکووا، کربر، وندروسووا، ملادنوویچ، برادی، پوتینتسوا، ریباکینا، پترسون، یاسترمسکا، مارتیچ و مرتنز با پیروزی برابر حریفان خود به دور دوم راه یافتند. 

 

 

منبع: ایسنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wva52