پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/26 05:49
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 31391

با محصولات آرایشی فقر را به ثروت تبدیل کردم

فقر یکی از اساسی ترین مشکلات که امروز جامعه با آن درگیر می باشد من برای رهایی از فقر کسب و کاری در حوزه محصولات آرایشی راه انداختم که موجب شد فقر خود را به ثروت تبدیل کنم در این مقاله به حوزه های مختلف محصولات آرایشی اشاره شده است.

برق لب

این احتمال وجود دارد که در مواقعی از برق لب مایع و کرم پودر استفاده کرده باشید بنابراین لازم به ذکر است بدانید امروزه در بازار انواع برندهای ایرانی، آلمانی و کره ای نیز موجود هستند که برای استفاده باید بهترین نوع هر برند را خریداری نمایید. امروزه استفاده از انواع برق لب مایع ظاهری زیبا و براق به لبها می بخشد همچنین باعث حفظ رطوبت لبها می شود علاوه بر این برخی محصولات تولید شده نیز ویتامینه هستند که نه تنها لبها را درخشان می کنند بلکه استفاده از آنها مانع از خشکی و پوسته پوسته شدن لبها می شود. از نظر فیزیکی، برق لب مایع معمولاً بصورت نیمه مایع با ضخامت عسل هستند و برای سهولت در استفاده، آنها را در بطریهای کوچک پر می کنند و با استفاده از برس یا اپلیکاتور کوچک یا یک رول توپ می توان از آنها استفاده نمود.

 

رنگ مو

یکی از مهمترین وسایل آرایشی و بهداشتی که امروزه خانمها برای جوانتر نشان دادن صورت و جلوه ظاهری خود استفاده می کنند انواع رنگ مو ها و رنگ ابرو می باشد که در سالهای اخیر استفاده از رنگ نسکافه ای روشن شماره ۸ بسیار ترند شده است.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید شکل ظاهری خود را تغییر بدهید می توانید رنگ موی روشن و تیره را با توجه به فرم صورت و سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. لازم است در ابتدا بدانیم که رنگ مو چیست ؟ تغییر رنگدانه های مو با رنگهای طبیعی و شیمیایی که در آن رنگ تیره موها به روشن در بیایید و همچنین پوشاندن موهای سفید و خاکستری را رنگ کردن می گویند.

امروزه  رنگ کردن موها بین خانمها و آقایان بسیار رواج پیدا کرده است و توسط اشخاص با تجربه ای مانند آرایشگران در محیط آرایشگاه و یا منزل انجام می شود. مورخ یونانی به نام دیودور سیسیل اساره کرده است که مردم در گذشته برای روشن کردن موهای خود از گیاهان مختلفی کمک می گرفتند و با وسیله های مختلفی مانند شانه های مخصوصی برای شانه کردن موهای ضخیم خود استفاده می کردند.

ش

 

ریمل

یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی ریمل حجم دهنده می باشد که بسیار پرفروش است و خریداران زیادی دارد و با قیمت متفاوت در بازار موجود می باشد و مورد معامله قرار می گیرد. این محصول دارای ساختار و متریالی می باشد که برای رنگ آمیزی مژه و همچنین ابروها از آن استفاده می شود.

ریمل حجم دهنده یکی از انواع ریمل می باشد که داخل آن دارای ریز مژه می باشد زمانی که از این ریمل استفاده می شود این ریز مژه ها بر روی مژه خود فرد قرار گرفته و باعث ضخیم تر و حجیم ترین شدن مژه می شود از همین رو به این نوع ریمل، ریمل حجم دهنده می گویند.

تعداد زیادی خانم در سراسر جهان از گذشته تا به امروز برای شادابی و زیبا نظر رسیدن مژه های خود از ریمل استفاده می کنند، اولین بار در قرن نوزدهم ریمل بین خانمها محبوب شد در اصل ریمل ترکیبی از روغن و موم می باشد، در سال ۱۹۳۰ از مایع تیره رنگ که حاوی سرمه، سرب و آنیلین بود یک ماده ای به وجود آمد که موجب نابینا شدن یک زن شد، اما امروز ریملها بر اساس استانداردها و قواعد خاصی تولید می شوند تا کوچکترین آسیبی به چشم نرسد.

یسش

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vq7nb