چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/29 03:02
نفیسه روشن | کتک کاری نفیسه روشن | ثروت نفیسه روشن
کد خبر: 21235

ببینید | تغییر نفیسه روشن بعد از طلاقش | تیپ جنجالی نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر خوشنام و کم کار این روزهای سینما با انتشار این عکس 40 سالگی خود را به رخ کشید

نفیسه روشن (متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن، فعالیت هنری اش را از سال دوم دبیرستان با ایفای نقش در تئاتر " بسوی سعادت " آغاز نمود که در این اولین تجربه، موفق به دریافت لوح تقدیر از آموزش و پرورش منطقه گردید. نفیسه روشن علاقه زیادی به ورزش اسب سواری دارد و خودش از اسب سواران خوب دنیای هنر است

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت سال 1361 در شهر تهران است او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا در تهران متولد شده است. او مدرک کارشناسی قفه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

نفیسه یک برادر دارد که او در حرفه کارگردانی فعالیت دارد.

شروع فعالیت بازیگری

خانم نفیسه روشن از هنگام دبیرستان فعالیت هنری اش را بازی در نمایش های مدرسه شروع کرد. او به دلیل علاقه به بازیگری در کلاس های بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد.

نخستین سریال نفیسه روشن

نخستین سریال او ایفای نقش در سریال روزهای به یاد ماندنی بود که سال 82 پخش شد. بعد از این سریال در سریال بچه های خیابان هم بازی کرد. در سریال روزگر قریب هم به خوبی ایفای نقش کرد.

او در سریال بچه مهندس هم که ماه رمضان 97 پخش شد ایفای نقش کرد و در نقش مربی پرورشگاه ایفای نقش کرد.

نفیسه روشن

فعالیت مدلینگ 

او هم مانند دیگران بازیگران زن، فعالیت مدلینگ هم دارد و با برندهای معروفی برای تبلیغ محصولاتشان همکاری می کند و همچنین به عنوان پوزر لباس عروس و لوازم آرایشی و شال و روسروی و مانتو فعالیت کرده است.

ازدواج و همسر نفیسه روشن

نفیسه روشن در سال 91 با یک خلبان مسافربری به نام بهنام ازدواج کرد و گویا این دو در سال 97 از هم جدا شده اند.

در تاریخ مهر ماه 97 باز هم شایعاتی در مورد طلاق نفیسه روشن در فضای مجازی مطرح شد که او در این مورد گفت که حریم خصوصی هر کسی به خود او ربط دارد.

علایق و تفریحان نفیسه روشن​

نفیسه روشن به ورزش اسب سواری و تیراندازی علاقه دارد و در این دو ورزش حرفه ای است.

همچنین او سفیر دوقلوها است و فردی حیوان دوست است و سلفی های زیادی در طبیعت و در کنار حیوانات دارد.

نفیسه روشن

مافیا بازی در سینما و نظر او

او می گوید که دو قرارداد با پروژه ای بستم ولی خیلی زود متوجه شدم که از این پروژه ها حذف شده ام. دلیل اولش این بود که یک بازیگر دوست نداشت من در آن فیلم حضور داشته باشم و دلیل دوم هم این بود که نقش من با پول به کسی دیگر فروخته شد. یک خانم بازیگر چند صد میلیون تومان داد تا نقش اول من را بازی کند.

 

خانواده و تحصیلات

او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد ، سفیر دوقلوها و عاشق حیوانات بوده و همسرش خلبان هواپیماهای مسافربری است.

علاقه از کودکی

نفیسه روشن از همان د وره راهنمایی و د بیرستان به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتواند بازیگر شود ، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

در آن دوران عضو گروه تئاتر بودم و در مد رسه و کلاس های کانون پرورش فکری تئاتر بازی می کردم ، از همان موقع علاقه به بازیگری در درونم بود .

نفیسه روشن

تشویق برادرم

برادرم چون کارگردان بود کتاب های زیادی بهم معرفی کرد.

در کلاس های مقد ماتی استاد حمید سمندریان شرکت کرد م ، در همان دوره کلاسهای سوارکاری و تیراندازی را هم پشت سر گذاشتم چون دوست داشتم الفبای همه چیز را بدانم.به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارم و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زنم.

شروع با کلانتر تا شهرت با اغما

شروع فعالیت تلویزیونی من بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 بود ، اما اولین بازی جدی من در سال 1385 بازی در یکی از ایپزود های سریال کلانتر بود.

بصورت جدی با سریال اغما در رمضان 96 به شهرت رسیدم.

حواشی و اخبار جدایی از همسرش

چند ماه پیش باز هم خبر جدایی نفیسه روشن از همسرش در فضای مجازی منتشر شد و نفیسه روشن در یک گفتگو اعلام کرد که بزودی از طریق مراجع ذیصلاح قانونی این موضوع را به جد پیگیری خواهم کرد.

نفیسه روشن

زندگی با خلبان

زندگی با یک خلبان خیلی سخت است مثلا یک هفته می شود که برنامه سفرمان را می ریزیم ، چمدان هم می بندیم و در فاصله یک تماس تلفنی همه چیز بر هم می ریزد.

مخصوصا در فصل های پر سفر که هیچ خبری از مرخصی نیست.

اسب سواری + فوتبال و تنیس

علاقه من به اسب به کودکی ام بازگرد از همان دوران بچگی ، تمام لوازم التحریر مدرسه ام ، عکس اسب داشت بعد از اتمام تحصیل فرصت پیدا کردن به آموزش سوارکاری بروم.

تمام تفریح من سوارکاری است ، حتی اگر نتوانم سوارکاری کنم ، می روم و اسب ها را تماشا می کنم مدتی فوتبال داخل سالن و تنیس هم بازی کردم.

باند بازی و مافیا در سینما

هنر باند بازی شده. یه دایره شده که همه از همان دایره انتخاب میشوند در یکسال من 2 قرارداد بستم که در پیش تولید پروژه من حذف شدم.

یکی به خاطر اینکه فلان بازیگر دوست نداشت من در آن فیلم بازی کنم و دومی هم نقش من فروخته شد. خانم بازیگری چند صد میلیون میلیون تومان داد و نقش اول من را بازی کرد. به همین راحتی …

حامی حیوانات

نفیسه روشن از معدود بازیگرانی است که فعالیت های در حمایت از حیوانات دارد.

دوران جنگ در بوشهر زندگی کرده اند و دیدن حیوانات مختلف از جمله روباه ، سمور ، مار و … باعث شده است که از آنها نترسد و اتفاقا موجودات زنده را دوست داشته باشد.

نفیسه روشن

در مورد نفیسه روشن

سقف آرزوها : گرفتن سیمرغ جشنواره فجر

اگر بازیگر نمی شدی : بازهم بازیگر ، من عاشق بازیگری ام

همسر ایده آلی هستی : اگر نبودم تا حالا طلاقم داده بود

آشپزی : قرمه سبزی و کباب تابه ای رو خیلی خوب درست میکنم

عاشق هواپیمام

برای مسافرت هواپیما را ترجیح می دهم.

از همان دوران کودکی عاشق هواپیما بودم. مادرم همیشه تعریف می کند و می گوید که هیچ وقت فکر نمی کرد که من همسر یک خلبان بشوم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ke5za