پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/21 20:17
اخبار حوادث | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث حمل و نقل
کد خبر: 19780

تصادف خونین دو ماشین سنگین | مجروحین به بیمارستان منتقل شدند

روز گذشته یک دستگاه کامیون و یک دستگاه کشنده تریلز با یکیدیگر تصادف کردند که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.
اخبار حوادث: قاتل فراری که چند روز قبل در آذربایجان شرقی دست به جنایت زده و گریخته بود، پس از چند روز فرار در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر شد.
اخبار حوادث: این جنایت روز 14 اردیبهشت‌ماه امسال در یکی از محله‌های شهرستان سراب واقع در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که 2نفر از مدتی قبل با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند تا اینکه با بالاگرفتن این اختلافات با هم درگیر شدند و در این درگیری یکی از آنها با ضربه چاقو دیگری را به قتل رساند و فراری شد.
دیوان سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: ساعت 17 و 30 دقیقه روز گذشته وقوع یک فقره  تصادف  جرحی در محور بزرگراه مخصوص به غرب روبروی شرکت مینو به پلیس 110 اعلام شد و گزارش اولیه حکایت از این داشت که راننده یک دستگاه  کامیونت  به دلیل توجه نکردن راننده کامیونت به سمت جلو با یک دستگاه کشنده  تریلر  برخورد می‌نماید.

این مقام انتظامی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه 21 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

انتقال به بیمارستان

سرهنگ شریفی ادامه داد: در این حادثه دو نفر زخمی شدند که با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده هر دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست تمام حواس خود را به جلو اختصاص داده و ضمن رعایت حق تقدم در حین رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان از سرعت و سبقت مخصوصا در بزرگراه‌ها جدا خودداری نموده و در حین رانندگی از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید، جدا خودداری نمایند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekdpa