چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/27 13:41
کد خبر: 7943

آمار دقیق و لحظه به لحظه از مصدومین چهارشنبه سوری+تصاویر(+۱۸)

«مجتبی خالدی» سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو درباره آخرین جزییات مصدومان چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۱۹:۰۰ گفت: تاکنون ۷۲ نفر شامل ۶۵ مرد و ۷ خانم مصدوم شده اند.

رصد ورزشی نوشت: «مجتبی خالدی» سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو درباره آخرین جزییات مصدومان چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۱۹:۰۰ گفت: تاکنون ۷۲ نفر شامل ۶۵ مرد و ۷ خانم مصدوم شده اند.

وی ادامه داد: ۲۰ نفر از این افراد درمان و مرخص شده اند و متاسفانه ۹ نفر دچار قطع عضو شدند و به چشم ۱۳ نفر نیز آسیب رسیده است.

 


جهت دیدن تصاویر بیشتر اینجا ضربه بزنید...


 

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: بیشترین مصدومان در استان آذربایجان غربی با ۱۰ مصدوم و استان همدان و کردستان هر کدام با ۶ نفر بیشترین آمار مصدومان را تا این لحظه در آخرین چهارشنبه سال داشته‌اند./ایلنا

 

تکمیلی// ۲۰:۳۰

«مجتبی خالدی»: مطلع شدیم که تاکنون یک جوان ۲۲ ساله که آقایی مجهول‌الهویه است، بر اثر حادثه‌های چهارشنبه‌سوری جان خود را از دست داده است./ایسنا

 

 

تکمیلی// ۲۰:۵۰

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان این که علی‌رغم تمام تلاش‌ها، تا به حال ده‌ها تن در حوادث چهارشنبه‌سوری مصدوم شده‌اند، گفت: در حال حاضر با این شرایط که آمبولانس‌ها درگیر رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا هستند، رسیدگی به مصدومان چهارشنبه‌سوری برای کادر پیش‌بیمارستانی و درمان بسیار سخت است.

 


جهت دریافت فوری بسته حمایتی کرونا اینجا کلیک کنید...


 

 

مجتبی خالدی اظهار کرد: متأسفانه علی‌رغم تمام تلاش همکاران من و علی‌رغم تمام هشدارها، باز هم با فرارسیدن چهارشنبه‌سوری شاهد افزایش بار کاری در اورژانس پیش‌بیمارستانی و مراکز درمانی باز هستیم.

 

 

وی با تأکید بر این که فرارسیدن چهارشنبه‌سوری، موجب افزایش بار کاری اورژانس شده است، ادامه داد: با وجود این که انتظار داشتیم تا این لحظه موردی وجود نداشته باشد اما تا به حال ده‌ها مصدوم داشتیم که در میان آنها آسیب به چشم و نقص عضو نیز مشاهده می‌شود. نکته دیگر این است که مصدومان چهارشنبه‌سوری که باید به مراکز درمانی منتقل شوند، خود را در معرض ابتلا به بیماری کرونا نیز قرار می‌دهند؛ یعنی هم کار پرسنل افزایش می‌یابد و هم آنها در معرض خطر  ابتلا به بیماری قرار می‌گیرند.

 

 

وی با بیان این که می‌توان گفت که از زمان شیوع بیماری کرونا تماس‌هایی که با مرکز اورژانس گرفته می‌شود، پنج برابر شده است، گفت: یکی از دلایل نگرانی‌های بسیار زیاد مردم در رابطه با بیماری، سوالات آنها و افزایش خدمت‌رسانی است اما در حال حاضر با این شرایط که آمبولانس‌ها درگیر رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا هستند، رسیدگی به مصدومان چهارشنبه‌سوری برای کادر پیش‌بیمارستانی و درمان بسیار سخت است.وی ادامه داد: مردم باید توجه داشته باشند که همه در معرض کرونا هستند./ایسنا

 

 

تکمیلی// ۲۲:۳۰

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که امسال چهارشنبه‌سوری در پایتخت بسیار آرام‌تر و کم‌حادثه‌تر از سال‌های قبل بوده است.

سردار حمید هداوند در گفت‌وگو درباره وضعیت پایتخت در چهارشنبه‌سوری امسال گفت: از ظهر امروز تیم‌های پلیس پایتخت در سراسر تهران در آماده‌باش کامل قرار داشتند و علاوه بر آن، در مرکز فرماندهی پلیس پایتخت نیز نقاط مختلف شهر در حال رصد است.

وی ادامه داد: تا ساعت ۲۲:۳۰ امشب و برابر گزارش‌ها و رصدهای انجام شده مشکل خاصی در پایتخت نداشتیم و شب چهارشنبه آخر سال در پایتخت در امنیت و آرامش سپری شده است. در حال حاضر نیز در برخی نقاط که افرادی حضور داشتند، دیگر این حضور به پایان رسیده است.

هداوند با بیان این که آماده‌باش مأموران پلیس در برخی نقاط تا پایان شب ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تاکنون می‌توان گفت امسال چهارشنبه‌سوری در پایتخت آرام‌تر و کم‌حادثه‌تر از سال‌های قبل بوده است و بسیاری از مردم به هشدارها و توصیه‌هایی که با توجه به شیوع کرونا و تأکید بر حضور در منازل شده بود، توجه کرده‌اند.

جانشین رییس پلیس پایتخت در مورد وضعیت ترافیکی معابر پایتخت نیز اظهارکرد: ترافیک در تمام معابر پایتخت آرام و روان است و گزارشی از ایجاد ترافیک در معابر نداشتیم.

هداوند در عین حال تأکید کرد که پلیس با افرادی که بخواهند آرامش مردم را به خطر انداخته و باعث ایجاد ناامنی و آسیب به آنان شوند، برخورد خواهد کرد./ایسنا

 

 

 

 

تکمیلی// ۲۳:۰۰

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش مصدومان چهارشنبه‌سوری به ۵۴٠ تن خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو درباره آخرین وضعیت مصدومان چهارشنبه‌سوری، اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها تا ساعت ٢٢:۴۵، ۵۴٠ نفر از جمله ۴۴٧ مرد و ٩٣ زن طی حوادث چهارشنبه‌سوری مصدوم شدند.

وی ادامه داد: ٣۵٨ نفر پس از درمان ترخیص شدند. همچنین بر اساس سایر گزارش‌ها، ٢٨ نفر دچار نقص عضو شدند و ١۴٩ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: تعداد جانباختگان تاکنون افزایش نیافته و همان دو مورد است.

وی در پایان اعلام کرد که تهران با ١۴١ مصدوم در صدر آمار قرار دارد و گفت: پس از تهران، آذربایجان‌غربی با ۵٨ و آذربایجان‌شرقی با ۵٢ مصدوم در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند./ایسنا

 

 

در حال بروزرسانی...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v9yb3