شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/20 03:39
استقلال | پرسپولیس
کد خبر: 122424

استقلال علیه پرسپولیس | استقلالی ها بعد از اقدام سرخ ها به سیم آخر زدند

امروز یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت از تیم استقلال به دلیل عبور از سقف قرارداد شکایت می‌کنیم.

استقلال عصبانی شد .محمد دلیری در حالی بحث شکایت از استقلال را مطرح کرده است که کارگروه نظارت بر قراردادها و سازمان بازرسی ایرادی به قراردادهای وضع شده از سوی تیم استقلال نگرفته اند و هم اکنون تیم استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو می‌بایست قرارداد بازیکنان فعلی‌ استقلال را کم کند.

بعد از اظهار نظر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از باشگاه استقلال خبر رسید که این باشگاه شکایت از تیم پرسپولیس را به دلیل عبور از سقف قرارداد آماده کرده است و به زودی تحویل کمیته انضباطی خواهد داد.

باشگاه استقلال بر این عقیده است سقف قرارداد را رعایت کرده و این به بهای دعوای علی خطیر و جواد نکونام تمام شده است. در مورد تیم پرسپولیس آنطور که یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیر عامل باشگاه یاد آور شده اند یکی از هواداران متمول به بازیکنان پول می‌دهد و حالا باشگاه استقلال مدعی است این پرداختی ها جز قرارداد بازیکنان پرسپولیس بوده و باید ثبت شود که در این صورت عبور سرخ ها از سقف قرارداد محتمل است.

به هر صورت با شکایت پرسپولیس از استقلال و استقلال از پرسپولیس به نظر می‌رسد بحث سقف قرارداد هم چنان در فوتبال ایران داغ خواهد بود و چه بسا باز هم آرای صادره از سوی کمیته انضباطی جدول رده بندی لیگ برتر را دستخوش تغییر کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45ompq