جمعه 05 مرداد 1403 - 26 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/15 06:48
ایمان سلیمی | استقلال
کد خبر: 122117

جدال خاص ستاره استقلال در رفسنجان | این ستاره نکونام همه جا را به خاک و خون می کشد؟

جدال خاص مدافع استقلال در رفسنجانمدافع میانی تیم استقلال امروز برابر باشگاه سابق خود قرار می‌گیرد.

ایمان سلیمی به تازگی استقلالی شده است. استقلال تهران در شرایطی امروز در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت که فقط یکی از بازیکنانش تجربه حضور در باشگاه مقابل را دارد و فصل گذشته برای نارنجی پوشان به میدان رفته است. ایمان سلیمی یک سال موفق در مس رفسنجان داشت ایمان سلیمی در مدت حضورش در ترکیب این تیم عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه داد ایمان سلیمی فقط یک باخت در زمان قرار گرفتن در جمع نفرات نارنجی‌پوشان تجربه کرد ایمان سلیمی امروز باید با لباس استقلال برابر مسی‌ها قرار بگیرد.

این مدافع 27 ساله که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد و پیشنهاد تمدید قرارداد با مس رفسنجان را قبول نکرد، در دو مسابقه اخیر استقلال در لیگ برتر مقابل سپاهان و استقلال خوزستان در ترکیب اولیه آبی پوشان حضور داشته و بعید نیست امروز هم در جدال با مس از ابتدا به زمین برود.

سلیمی که خاطرات خوشی از حضور در مس رفسنجان و ورزشگاه این تیم دارد، امروز با شناخت کافی از باشگاه و هم‌بازیان سابق خود به میدان می‌رود و انگیزه خاصی دارد تا بتواند یک پیروزی دیگر همراه با استقلال به دست بیاورد تا موقتا صدرنشین جدول لیگ برتر شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qqm69