دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/05 13:05
سامان قدوس
کد خبر: 128142

درباره ستاره ای به نام سامان قدوس | چرا درخشش ستاره کم شد؟

سامان قدوس در بازی نخستین تیم ملی مقابل فلسطین بسیار خوش درخشید.

به گزارش رصدورزشی - سامان قدوس یکی از برترین بازیکنان تیم ملی است. سامان قدوس  به خصوص در دیدار با فلسطین خوش درخشید. سامان قدوس  اکنون یکی از برترین پاسورهای تیم ملی است. سامان قدوس البته در دیدارهای بعدی کمتر درخشید. با این حال سامان قدوس هنوز ستاره است. 

به گزارش فوتبالی، کیفیت فنی سامان قدوس در بازی‌های اخیر باعث شده تا تیمهای رقیب سبک بازی او را زیر نظر بگیرند و بیش از بقیه بازیکنان سعی در مهار او داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، بعد از نمایش‌هایی که از تیم ملی قبل از بازی‌های آسیایی دیده بودیم پیش‌بینی می‌شد که سامان قدوس ستاره تیم ملی در این رقابت‌ها باشد.

 این پیش‌بینی در بازی اول درست از آب درآمد. 2 پاس گل در همان دقایق ابتدایی بازی و نقشی که سامان در برد مقابل فلسطین داشت او را به ستاره این بازی تبدیل کرد. در دو بازی بعد اما این درخشش کمی کمرنگ شد. در بازی بعدی مقابل هنگ‌کنگ تغییرات زیاد تیم و افول کیفیت بازی روی قدوس هم تاثیرگذار بود. 

تاکتیک ارسال از جناحین امیر قلعه‌نویی که قرار بود در این بازی امتحان شود قدوس را از بازی خارج کرد. البته تمرکز بازیکنان حریف روی پرس شماره 14 تیم ملی هم موثر واقع شد و او را کم‌تر در جریان بازی قرار داد.

در بازی با امارات هم قدوس نتوانست درخشش بازی اول را تکرار کند. با این حال او با همان عملکرد بازی اول به علاوه دو بازی دیگر در آمار یکی از بهترین‌های تیم ملی و البته بهترین بازیساز ما در بازی‌های مرحله گروهی است. قدوس با ارسال 5 پاس کلیدی بیش از تمام بازیکنان دیگر ایران توانسته هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گل قرار بدهد و با 2 پاس گل هم در میان صدرنشینان آسیایی باشد.

 بعد از قدوس، مهدی طارمی با 4 و دو مدافع کناری ما یعنی رامین رضاییان و احسان حاج‌صفی با 3 پاس کلیدی قرار دارند. هواداران تیم ملی امیدوارند که در بازی‌های مرحله بعدی، سامان قدوس بتواند بیش از دو بازی آخر به تیم ملی کمک کند و به همراه مهدی طارمی و سردار آزمون و دیگر بازیکنان فاز هجومی، تبدیل به کابوس مدافعان حریف تیم ملی شوند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rpzjz