شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/28 18:55
استقلال | هوادار
کد خبر: 123012

واکنش منفی کاپیتان آبی‌ها به یک خبر مهم| استقلال هیچوقت از آزادی جایی نمی‌رود

دروازه‌بان و کاپیتان استقلال می‌گوید این حق مسلم تیمش است که در ورزشگاه آزادی بازی کند.

به گزارش رصد ورزشی :سید حسین حسینی پس از بازگشت استقلال و پیروزی سه بر دو این تیم برابر هوادار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و به نظرم یکی از بردهای دلچسب چند سال اخیر استقلال را رقم زدیم. این اتفاق خیلی خوبی بود که امروز بانوان در ورزشگاه حضور داشتند. امیدوارم هفته‌های بعد هم کنار ما باشند و تماشاگران بیشتری هم بیایند و بتوانیم بازی بعدی هم ببریم.

او در واکنش به اینکه بازیکنان استقلال حاضر نیستند خارج از تهران بازی کنند، گفت: من مطمئنم اگر این شرایط برای استقلال بود و ما تیم آسیایی بودیم و بازی داشتیم، تیم دیگری به خاطر ما قبول نمی‌کرد که جای دیگری بازی کند. این حق مسلم ما است که بخواهیم در زمین خودمان بازی کنیم و دیدید که زمین هم خیلی خوب است. مطمئن باشید ما اگر بخواهیم اکباتان هم بازی کنیم، مثل بازی بیرون از خانه می‌شود. مطمئن باشید ما هیچوقت بیرون آزادی بازی نمی‌کنیم.

دروازه‌بان‌ استقلال در خصوص کیفیت چمن استادیوم آزادی توضیح داد: به نظرم چمن نسبت به چند هفته گذشته خیلی بهتر بود و هفته آینده هم اینجا بازی می‌کنیم.

حسینی در پاسخ به اینکه آیا باشگاه استقلال با او درباره کاهش قرارداد صحبت کرده است، گفت: سقف بودجه‌ای که امسال گذاشتند، کار درستی نبود و از طرفی سهمیه‌ها را کم کردند که این هم کار خوبی نبود و خیلی از بازیکنان می‌توانستند در تیم‌های لیگ برتری بازی کنند اما بیرون ماندند. به نظرم فکر درست و حسابی پشت این قضیه نبود. هر بازیکنی یک جور به باشگاهش کمک می‌کند و خود من هم اول فصل تا جایی که می‌توانستم به باشگاه کمک کردم و کنار آمدم. امیدوارم تعاملی بین بازیکنان و باشکاه باشد که بتوانند سقف را رعایت کنند.

او درباره عملکردش در مسابقه امروز عنوان کرد: اولش خیلی بد بود. ۱۵ دقیقه اول تمرکز لازم را نداشتیم که این هم برمی‌گردد به تعطیلات لیگ. بعد از چند هفته بچه‌ها دوباره بازی کردند. تمرکز لازم را نداشتیم و تا دقیقه ۱۵ بازی ۲-۰ شد اما خدا را شکر بچه‌ها برگشتند و بین نیمه هم کادرفنی صحبت‌هایی را که لازم بود، انجام داد و توانستیم به بازی برگردیم. خوب شد آقای شجاعیان هم گل نزد!

حسینی در پایان درباره روند خوب استقلال گفت: من قبلا هم گفتم از آشتی‌ای که بین آقای نکونام و آقای خطیر رخ داد، خیلی خیلی خوشحال شدم، چون بالاخره ذهن بازیکن درگیر می‌شود و همین موضوع هم پارسال روی عملکرد تیمی ما تاثیر گذاشت. پارسال ما یکی از تیم‌های خوب لیگ بودیم اما مشکلاتی که بین مربی و مدیرعامل بود، روی کارمان تاثیر گذاشت‌. خدا را شکر این رابطه خوب شد و انشاالله همه در کنار هم قهرمانی استقلال.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l8vn6