سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/28 18:21
استقلال | هوادار
کد خبر: 123009

شکست مقابل استقلال نشانه بی‌شخصیتی هوادار است!

دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار گفت: اینطور باختن حداقل برای من زیبنده نیست و نشان از بی‌شخصیتی ما دارد!

به گزارش رصدورزشی : علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار جمعه شب بعد از شکست ۳ بر ۲ مقابل استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اول از همه به تیم فوتبال استقلال و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. به هر حال فوتبال است و باخت هم جزوی از آن خواهد بود. اما این مدل باختن را اصلا دست کم برای خودم زیبنده نمی‌بینم. وقتی ۲ بر صفر از استقلال جلو باشید اما در نهایت این نتیجه را با شکست ۳ بر ۲ عوض کنید!

وی ادادمه داد: این نتیجه نشان‌دهنده بی‌شخصیتی تیم فوتبال هوادار است و نفر اول خودم را نام می‌برم. من هم در این باخت سهیم هستم و فقط می‌توان گفت که واقعا متاسفم هستم.

حقیقی در رابطه با اتفاقات جایگاه تماشاگران و شعارهای هواداران استقلال گفت: اصلا برای من مهم نیست. من قبلا هم گفته بودم که از پرسپولیس فوتبالم را شروع کردم و این اتفاقات و شعارها اصلا تاثیری روی من نخواهد داشت. فوتبال برد و باخت دارد و وقتی تیمی می‌بازد باید جنبه این را داشته باشد که به حریف تبریک بگوید.

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر موفق شد با نتیجه سه بر ۲ هوادار را شکست دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gpnxz
















دیدگاه ها


هوادر 7 ماه پیش

سرمربی هوادار باسرمربی استقلا ل چون رفیق بودن نمی خواست استقلال به بازد هوادار نیم دوم خوب بازی نکرد سرمربی هوادرنیم دوم باز به استقلال واگذار کرد