جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/10 19:11
جام ملت های آسیا
کد خبر: 128702

جام ملت های آسیا | کره نبرد بزرگ با عربستان را برد

جام ملت های آسیا با یک دیدار بسیار بزرگ پیگیری شد.

به گزارش رصدورزشی - جام ملت های آسیا امروز هم در مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد. امروز در جام ملت های آسیا  نبرد بزرگی برگزار شد. تیم های عربستان و کره جنوبی در این مرحله از جام ملت های آسیا به مصاف هم رفتند. جام ملت های آسیا با این دیدار بزرگ هیجان بزرگی را تجربه کرد. کره جنوبی برنده نبرد بزرگ جام ملت های آسیا  شد. 

تیم‌های ملی فوتبال عربستان و کره جنوبی از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) و در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023، در ورزشگاه اجوکیشن سیتی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در ضربات پنالتی به برتری 4 بر 2  کره جنوبی مقابل عربستان انجامید. بازی در 90 دقیقه نتیجه‌ای جز تساوی یک - یک نداشت تا وقت‌های اضافه و در ادامه ضربات پنالتی تیم پیروز میدان را مشخص کند.

نیمه اول این مسابقه گلی در بر نداشت، اما با شروع نیمه دوم ورق برگشت و خیلی زود تیم عربستان روی اشتباه مدافعان کره در دقیقه 46 عبدالله هادی ردیف به گل برتری دست یافت. بعد از این گل شاگردان روبرتو مانچینی رو به دفاع آوردند و کره جنوبی با صبر و حوصله دنبال زدن گل مساوی بود.

تا 10 دقیقه پایانی، بازی با همین روند دنبال شد و عربستان به خوبی دفاع می‌کرد، اما حملات بی‌امان شاگردان یورگن کلینزمن بالاخره در دقیقه 9+90 جواب داد و گوئه سونگ چو گل مساوی را به ثمر رساند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در اولین 15 دقیقه اضافه بازی عربستان در شوک گل تساوی کره بود و شاگردان کلینزمن باز هم با صبر و حوصله این بار دنبال گل برتری بودند. در 15 دقیقه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها نگذشت، اتفاقی که در نیمه دوم وقت‌های اضافه نیز تکرار شد تا ضربات پنالتی تیم پیروز میدان را مشخص کند.

براساس این گزارش در ضربات پنالتی کره جنوبی با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و ضمن حذف یکی از مدعیان جام هجدهم به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها رسید.

قضاوت این دیدار بر عهده ایلگیز تانتاشف از ازبکستان بود که  به کیم یونگ وون و لی کانگ این از کره جنوبی و روبرتو مانچینی (سرمربی)، احمد الکسار، عید محمد المولد و محمد البریک از عربستان کارت زرد نشان داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27a96v