یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/10 18:16
جام ملت های آسیا
کد خبر: 128691

جنگ تمام عیار در جام ملت های آسیا | دیوانه کننده مثل کره و عربستان

جام ملت های آسیا به دیوانه کننده ترین شکل ممکن پیش می رود.

به گزارش رصدورزشی - جام ملت های آسیا به هیجان انگیزترین شکل ممکن پیگیری می شود. جام ملت های آسیا امروز شاهد دیدار عربستان و کره است. این دیدار جام ملت های آسیا بسیار دیوانه کننده پیش می رود. این مسابقه در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا است. جام ملت های آسیا با این دیدار بسیار زیباتر شده است. 

 بدون شک حساس‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، میان تیم‌های ملی کره جنوبی و عربستان برگزار خواهد شد. دو تیمی که آخرین بار سیزده سال پیش در یک مسابقه رسمی به مصاف هم رفته‌اند و امروز در مسابقه‌ای حساس که حکم مرگ و زندگی را دارد، با هم روبرو خواهند شد.

عربستان به عنوان صدرنشین گروه F رقابت‌های جام ملت‌های آسیا راهی دور بعد شد، ولی کره جنوبی پایین‌تر از بحرین، در رده دوم ایستاد تا به نوعی از تقابل با ژاپن فرار کرده و با سعودی‌ها روبرو شود. حالا این دو تیم مدعی قهرمانی، در استادیوم اجوکیشن سیتی برگزارکننده مهمترین مسابقه این مرحله خواهند بود.
عربستان تا دقیقه 90 به اضافه هشت یک بر صفر جلو بود اما کره جنوبی در این لحظه گل مساوی را زد تا از مرگ فرار کند! این مسابقه در وقت های اضافه ادامه دارد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vvjmz