جمعه 25 خرداد 1403 - 14 Jun 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/26 05:05
قیمت گوشی موبایل
کد خبر: 41271

قیمت گوشی موبایل ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ +جدول

قیمت گوشی موبایل در بازار ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ را در جدول زیر ببینید.

قیمت گوشی در ایران در روزهای اخیر دچار افت و خیز شده است. قیمت گوشی در ایران وابسته به قیمت ارز است. قیمت گوشی در ایران در روزهای اخیر کاهش یافته است. قیمت گوشی موبایل بسته به برند آن متفاوت است.

تکراتو نوشت: در این مطلب تصمیم گرفتیم تا به ارائه لیست قیمت گوشی امروز 26 خرداد 1402، به قیمت روز اسمارت فون های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو بپردازیم. در واقع در مطلب پیش رو و در چند بخش به بررسی قیمت گوشی‌های شیائومی،‌ سامسونگ، اپل، پوکو و البته هواوی به عنوان محبوب‌ترین برندهای بازار موبایل ایران می‌پردازیم.

پیش از آغاز بحث اما اشاره به این نکته را ضروری می‌دانیم که اگر به دنبال قیمت گوشی خاصی هستید که در فهرست ما وجود ندارد، در بخش کامنت‌ها موضوع را به اطلاع ما برسانید. این مطلب هر روز بروز می‌شود تا جدیدترین قیمت محبوب‌ترین گوشی‌ها را شامل شود.

بنابر آمارهای رسمی، سامسونگ همچنان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برند گوشی هوشمند در بازار ایران و البته جهان است. این فروش بالا بی‌تردید حاصل تنوع بالای محصولات سامسونگ و اعتماد مشتریان به برندی است که سال‌ها در این حوزه فعالیت دارد. گوشی‌های سامسونگ در 4 رده کلی یعنی سری S (پرچمدار)، سری A و سری M (میان‌رده) و گوشی‌های تاشو به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه لیست قیمت گوشی های سامسونگ امروز در بازار 26 خرداد 1402 را می‌بینید:

قیمت موبایل

قیمت موبایل

قیمت موبایل

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zknaa