یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/16 14:00
تعبیر خواب
کد خبر: 39216

تعبیر خواب آب چه میشود؟ | دقیق‌ترین تعبیر خواب را اینجا بخوانید

در ادامه با جزییات تعبیر خواب آشنا می شوید.

تعبیر خواب چیست؟ علم تعبیر خواب از کجا آمده است؟ اطلاعات تعبیر خواب را چگونه استخراج می شود. در ادامه جزییات بیتری از تعبیر خواب آب می خوانید:

خواب های مربوط به آب چندان خواب های عجیب و غیر معمولی نیستند. آب نماد زندگی و زایایی است و بدون آن نمی توانیم زنده بمانیم. معنی نمادین آب بسیار قدرتمند و مهم است پس خواب هایی که به نوعی آب در آن ها وجود دارد یا دخیل است از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار هستند. دیدن آب در خواب نشان دهنده حالات روحی و جریان انرژی احساسی است. آب به دلیل خاصیت طبیعی که دارد، بر به تصویر کشیدن چگونگی روابط ما با احساساتمان تاکید دارد. برای مثال ما غرق در احساساتمان می شویم یا احساس می کنیم آب سردی بر آتش درون ریخته ایم. اغلب اوقات تصویر آب به ما احساس پاکیزگی و سرحال آمدن می بخشد. آب همچنین نمایانگر توان بالقوه ما برای تجربه عواطف بسیار است، زیرا که آب می تواند به هر شکلی درآید و به هر سو برود. چگونگی ارتباط ما با آب چگونگی رویارویی ما با عواطف و حالات مختلف روحی را نشان می دهد.

تعبیر خواب آب به روایت دانیال نبی

آب دادن به مردمان ، دلیل بر دین و دیانت و کردارهای نیک و پسندیده است.

اگر ببیند تن به آب سپرده و سالم است به کارهای مهم مشغول می شود و شغلهای شایسته پیدا می کند به مرحله ای چون ریاست و سروری میرسد و سخنش پذیرفته می شود و قادر به گشودن معضلات آن شغل خواهد شد.

اگر ببیند به درون آب صاف و زلالی رفته و آب تن او را پوشاند بر استحکام و قوت دین و اعتقادی او دلالت دارد و توکلش بر خدای متعال است و دلالت دارد بر اینکه کارهئی که انجام میدهد درست است و نتیجه مطلوب خواهد داشت.

اگر ببیند به باغ آب میدهد در انتخاب و گزینش همسر موفق خواهد بود. اگر ببینی به باغ آب می بری، یـعـنـی با زنی ازدواج می کنی یا«کنیزکی» به دست می آوری.

اگر ببیند که آب پاک روی او ریختند دلیل آنست که خیرو منفعتش به دیگران میرسد و اگر باکسی همراه شود هردو سود خواهند برد و متمتع خواهند شد.

اگر ببیند آب نا پاک و تیره بروی او ریختند دلیلش آنست که خیرش به دیگران نمی رسد و همیشه در فکر خود است تا دیگران و در امور خودش را بر دیگران ارجح میداند.

اگر کسی خواب ببیند از آب زمزم به فرزندش میدهد و میخورد خیر و برکت به او روی خواهد آورد و اگر نیازمند و یا فقیر باشد ثروتمند می شود و اگر باردار یا پا به حمل بود دروازه خیر و رحمت بر آن ها گشوده خواهد شد.

اگر بیند که به آب اندر همی رفت و اندر آن وقت ، تن او قوی بود ، خاصه کاری اندر آنکار ظاهر گردد

اگر بیند که در آب صافی رفت و تن او پوشیده بود ، دلیل بر قوت دین بود وتوکل کردن بر ایزد تعالی و استقامت کار وی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9l9r