چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/29 10:47
حقوق کارمندان
کد خبر: 18828

افزایش 30درصدی حقوق کارمندان| سقف حقوق کارکنان دولت ۳۷ میلیون تومان است

به گفته نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، میانگین افزایش حقوق کارمندان دولت ۱۰ تا ۳۰ درصد برای حداقل حقوق بگیران است.

به گزارش رصدورزشی: با نزدیک شدن به پایان سال و تقدیم بودجه 1401 توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی، بحث افزایش حقوق کارمندن بسیار مطرح می شود و این موضوع نشان از اهمیت این موضوع و وضعیت حقوق کارمندان دارد، به گفته  نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، میانگین افزایش حقوق کارمندان دولت ۱۰ تا ۳۰ درصد برای حداقل حقوق بگیران است.

مهدی طغیانی  در خصوص میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: آنچه در بودجه ۱۴۰۱ لحاظ شده است میانگین ۱۰ تا ۳۰ درصد برای حداقل حقوق بگیران است و برای حقوق‌های بالاتر کمتر و یا حتی صفر خواهد بود.

حقوق کارمندان

وی افزود: سقف حقوق کارکنان دولت ۳۷ میلیون تومان است؛ هرچه قدر دستمزدی به سقف حقوق نزدیک‌تر باشد میزان افزایش آن، به صفر نزدیک‌تر خواهد شد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر فردی بالاتر از سقف تعیین شده (۳۷ میلیون تومان) حقوق بگیرد ممکن است میزان افزایش حقوق منفی نیز باشد و حتی فرد حقوق کمتری دریافت خواهد کرد.

حقوق کارمندان

وی خاطرنشان کرد: البته ممکن است درصد افزایش حقوق و پلکان‌ها تغییراتی داشته باشد که در حال حاضر این موضوع در حد لایحه است.

منبع: ایمنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399oex