پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/13 05:15
کد خبر: 18569

نیوشا ضیغمی ملکه زیبایی ایران شد/ عکس بی حجاب خانم بازیگر همه را شوکه کرد!

رصد ورزشی: نیوشا ضیغمی بازیگر خوش سیمای سینمای ایران که این روزها در بازیگری کمرنگ شده اما از طریق تبلیغات پول خوبی به جیب می زند.

نیوشا ضیغمی بازیگر کم حاشیه سینما است. نیوشا ضیغمی یک دختر به نام لنا دارد . نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ است . نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است. نیوشا ضیغمی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رصد ورزشی، نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و البته محبوب ایرانی می باشد که از همان اوایل بازیگری اش هم کِراش خیلی ها بود و هست. البته خانم بازیگر تا به حال موارد زیبایی بسیاری را رو چهره خود پیاده کرده اند و قطعا چهره نچرال اولیه را ندارد و همه او را همیشه به بازیگری عمل کرده می شناسند.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی همانند خانم رهنما جنجالی نیست ولی حواشی زیادی دارد. وی به جز کار بازیگری که البته خیلی وقت است چیزی از او دیده نشده، در موارد دیگری مثل تبلیغات و مدلینگ و کلینیک زیبایی و… فعالیت دارد و اتفاقا از درآمد بالایی برخوردار است.

نیوشا ضیغمی به تازگی برای مدل میکاپ و مو زیاد دعوت می شود و خب خانم بازیگر هم اگر سالن آرایشی خوب و معتبری باشد قبول می کند. در ادامه دو نمونه از آن را مشاهده می کنید.

استفاده از چهره نیوشا ضیغمی برای تبلیغات

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات عجیب و غریب است که قطعا در مقابل پول خوبی هم می گیرد. به گفته برخی کاربران این بازیگر زن حتی با چندین عمل زیبایی هم که انجام داده بازم خوشگل نشده و فقط صورتش پفکی شده.

ناگفته نماند خانم خانما خودش نیز کلینیک زیبایی دارد و باید هم دائما با صورتش خود وَر برود! وی به تازگی هم برای انجام تبلیغ به یک سالن خدمات ابرو رفته و حسابی برای معرفی آن زبون می ریزد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqglw