جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/14 01:27
کد خبر: 18573

تست روانشناسی/در این تصویر چه می بینید ؟ / شخصیت خود را بشناسید

رصد ورزشی: در تصویر بالا شما کدام یک را اول تشخیص دادید؟ دو صورت یا جا شمعی؟

تست روانشناسی یکی از ابزارهای سنجش سلامت روان است. تست روانشناسی و نتیجه آن تنها توسط یک متخصص بهداشت روان شامل روان‌پزشک، روان شناس یا روانکاو قابل ارزیابی و استفاده است. تست روانشناسی وارزیابی و نتیجه‌گیری معمولاً شامل استفاده از چند ابزار شامل تست‌ها، سؤالات شفاهی، تکمیل پرسشنامه، شرح حال مراجع و مصاحبه با او و اطرافیان می‌شود تست روانشناسی و استفاده از ابزارهای مختلف به متخصصان بهداشت روان این امکان را می‌دهد که دید بهتر نسبت به شخصیت مراجع داشته باشند تست روانشناسی و ابرزار هایی  از این دست  تنها برای درک بهتر مشکلات و علائم یا رسیدن به خودشناسی بهتر استفاده می‌شود.

تست روانشناسی

در تصویر بالا شما کدام یک را اول تشخیص دادید؟ دو صورت یا جا شمعی؟

اول کدام را دیدی؟

ما بازهم آمده ایم با یک تصویر خطای دید دیگر که بسیار شناخته شده است. مطمئناً قبلاً آن را دیده اید، اما آیا می دانید در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

تصویر دو چهره را دیدید؟

اگر اولین چیزی که می بینید دو چهره است، طبق گفته The Powerful Mind، فردی برون گرا هستید که در جمع های گروهی احساس راحتی می کنید. شما در مهمانی ها و گردهمایی ها مرکز توجه هستید و به راحتی خسته نمی شوید، زیرا سرشار از انرژی هستید، به خصوص زمانی که حضور دیگران را در اطراف خود داشته باشید. این یکی را به دوستان خود نشان دهید!

آیا ابتدا تک جا شمعی مشکی را دیدید؟

پس احتمالاً فرد کمتر اجتماعی هستید. شما به همه چیز فکر می کنید و ممکن است کمی خجالتی هم باشید و احتمالا فردی هستید که دوست دارید با افکار خود تنها بماند. شما ترجیح می دهید شب را در خانه بگذرانید تا اینکه در یک شب شلوغ و پرهیاهو غوطه ور شوید. این افراد ترجیح می دهند با یک گروه خوب از دوستان نزدیک باشند تا با یک گروه بزرگ از آشنایان.

منبع:سایت طلا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ekjy