جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/15 02:59
کد خبر: 17158

امیر مقاره خواننده جنجالی ماکان بند

در شهریور ماه سال 1396 در تمامی سایت‌های آنلاین موسیقی آلبوم گروهی با نام ماکان بند یا باند شجاعت بارگذاری شد و پلتفرم‌های بزرگ موسیقی مانند رادیو جوان به حمایت از این باند پرداختند.

در کمتر از یک هفته آلبوم اول ماکان بند توانست رکورد‌های بسیاری را در موسیقی ایران بشکند و به یکی از محبوب‌ترین گروه‌ها در میان جوانان تبدیل شود به‌طوری که در تمام ماشین‌ها و مغازه‌ها آهنگ‌های این گروه به گوش می‌رسید. 

در میان 12 تک آهنگی که در اولین آلبوم ماکان باند وجود داشت دو آهنگ دلگیری و هر بار این درو، هیت شدند و امروز همه ماکان‌بند را با آهنگ هر بار این درو به یاد می‌آورند. البته جالب است بدانید امیر مقاره و مهراد جم و رهام هادیان پیش از آن آهنگ‌هایی را در سایت‌های غیر مجاز پخش کرده بودند که هیچ کدام از این آهنگ‌ها نتوانستند به اندازه آلبوم شهریور 1396 به محبوبیت دست پیدا کنند و تا آن روز کمتر کسی ماکان‌باند و اعضای جوان آن را می‌شناخت.

در 100 سال گذشته که هنر و موسیقی شکل جدید به خود گرفته‌اند شاهد آن بوده‌ایم که برخی از فیلم‌ها و موسیقی‌ها و حتی افراد توانسته‌اند محبوبیت زیادی کسب کنند و در اصطلاح هیت شوند. با توجه به تحقیقات زیادی که در این زمینه صورت گرفته است هنوز نمی‌دانیم چرا این اتفاق می‌افتد اما همه می‌دانند که باید زمان مناسبی برای ارائه کار خود به بازار داشته باشند تا بتوانند محبوبیت بیشتری کسب کنند. می‌توان نتیجه گرفت که ماکان بند و امیر مقاره بهترین زمان را برای ارائه آلبوم جدید خود به بازار موسیقی انتخاب کردند چرا که در آن زمان گروه‌های خوانندگی زیاد مد نبودند و ماکان‌بند با دو صدا و البته تولید آهنگ‌های شاد توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5dko