دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/01/29 02:51
پرچم ایران در دست اروپایی‌ها بالاست
کد خبر: 19472

چقدر با این «علی دایی کجایی؟» لذت بردیم

دیدن یکسری از فیلم و عکس‌ها واقعا لذتبخش است. درست مثل فیلمی که از ماتئوس در مورد دایی منتشر شد و مثل عکسی از پرچم ایران که در دستان هواداران پورتو در قلب اروپا بود.

به گزارش رصد ورزشی: حتی اگر خیلی علی دایی را دوست نداشتید حتما با  شنیدن حرفهای لوتار متائوس در مورد او لذت برده اید. یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ برای یک کار تبلیغاتی به تهران آمده و اینجا با صدای بلند دنبال علی دایی می‌گردد!ببینید دایی چقدر نام و آوازه دارد که سالها بعد از اتمام فوتبالش بزرگان فوتبال دنیا با او شوخی می‌کنند و یا دنبالش می‌گردند و دوست دارند دقایقی با او باشند. حالا این که ما و خود علی دایی قدر این اسطوره را نمی‌دانیم بحث دیگری است اما با دیدن ویدئوی مربوط به لوتار متائوس واقعا کیف کردیم و احساس غرور. دایی که در مراسم قرعه کشی جام جهانی هم مایه غرور شده بود، حتی وقتی در ایران نبود و پیش ماتئوس و برمه و ... نرفت ،بزرگ بود و مایه افتخار.

این روزها علی دایی دیگری در خاک اروپا گل می‌کارد و هنرنمایی می‌کند تا ثابت شود استعدادهای این فوتبال تمام شدنی نیستند. مهدی طارمی‌درست وقتی هت تریک کرد که باشگاه رقیب به او توهین کرده و کنایه زده بود. او درست مثل علی دایی که هر وقت انتقاد می‌شد، بهتر کار می‌کرد و بیشتر گل می‌زد،جواب منتقدان را با گل داد که طبعا بهترین جواب ممکن است. بعد بازی با دیدن پرچم ایران در دستان بعضی از هواداران پورتو همان حسی به مخاطب ایرانی دست می‌داد که با دیدن ویدئوی مربوط به لوتار ماتئوس. یک حس افتخار توام با احترام که انگار همه به آن نیاز داشتیم. مهدی که گل می‌زند انگار برای همه ایران و به جای همه ایرانی‌ها گل می‌زند. گلهایی که امیدواریم تا جام جهانی و در خود جام جهانی هم تکرار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45a8eo