چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/01/26 15:26
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 19447

بهترین پکیج‌ تور جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲

بهترین فصل سفر به قطر قطعا پاییز است و با توجه به این که امسال بازی‌های جام جهانی در کشور قطر برگزار می شود.

 در این دوره رفتن و دیدن بازی‌های جام جهانی برای ایرانیان بسیار راحت تر است هم از نظر ورود بدون ویزا و هم از لحاظ مسافت کوتاه ایران تا قطر و از همه مهمتر برای اولین بار در یک کشور با وسعت بسیار کوچک که بیشترین فاصله تا دو استادیوم تنها یک ساعت می باشد، لذا موتور جستجو یابکس با ۱۲ سال تجربه در برگزاری تورهای جام جهانی و همچنین برگزاری تور‌های مختلفی به قطر، امسال هم برنامه ریزی منظم و دقیقی را برای  برای خرید بلیط جام جهانی قطر و تماشای بازی های جام جهانی انجام‌ داده تا دورانی خاطره انگیز برای مشتاقان فوتبال با دیدن بازی‌های ایران و تشویق تیم ملی ایران فراهم آورد.

 

خرید تور‌ جام جهانی قطر ۲۰۲۲

شک نکنید که با توجه به سابقه و تجربه موتور جستجو یابکس، خرید تور جام جهانی قطر 2022 از یابکس بهترین انتخاب برای شماست. همچنین این موتور جستجو، با فعالیت منظمی که سال‌ها به عنوان چارترکننده‌ی اصلی خطوط هوایی و گارانتی هتل های مختلف در أدوار گذشته جام جهانی داشته است می تواند بهترین بلیط هواپیما تهران دوحه را برای شما فراهم آورد.

 

با توجه به اینکه کمتر از هشت ماه به شروع بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و بازی افتتاحیه قطر با اکوادر باقی مانده است بهتر است هرچه سریع تر تور جام جهانی را با قیمت پایین و ارزان خریداری کنید.

کارشناس‌های ما در موتور جستجو یابکس تلاش کرده‌اند با تنظیم شش پکیج مسافرتی با قیمت‌ها و زمان اقامت مختلف امکان تماشای حداقل یک، دو بازی و یا همه‌بازی‌های مقدماتی را برای علاقمندان فراهم آورند.

 

قیمت تور‌ جام جهانی قطر ۲۰۲۲

 
   

KKKKKKKKKKKKKKK

پکیج اول امکان حضور شما در همه‌ی بازی‌های مقدماتی تیم‌ملی را فراهم می‌کند؛ برای ۱۰ شب و ۱۱ روز شروع هزینه‌ای از 700،2 دلار به همراه بلیط هواپیما برنامه ریزی شده است. البته توجه داشته باشید این ابتدای قیمت است و قیمت تمام شده براساس کلاس انتخابی هتل شما و تعداد همراهان تعیین می‌شود. با این حال بهتر است بدانید که خرید این پکیج منطقی‌تر است چون برای سفر یک سری هزینه‌ها همیشه ثابت است پس چه بهتر که در تمامی شهر های قطر حضور داشته باشید و بازی‌های پر هیجان این جام را تماشا کنید و از تیم ملی حمایت نمایید.

 

پکیج دوم که امکان حضور شما در دو بازی ابتدایی مرحله‌ی مقدماتی برابر تیم ملی انگلستان و برنده پلی آف اروپا فراهم می نماید، برای ۷ شب و ۸ روز اقامت شروع هزینه‌ای از ۲،۱۰۰ دلار به همراه بلیط هواپیما، در نظر گرفته شده است.

پکیج سوم که امکان حضور شما در دو بازی نهایی مرحله‌ی مقدماتی برابر تیم برنده پلی آف اروپا و تیم ملی آمریکا را فراهم می‌کند، برای ۷ شب و ۸ روز اقامت شروع هزینه‌ای از ۲،۱۰۰ دلار به همراه بلیط هواپیما، در نظر گرفته شده است.

پکیج چهارم و پنجم که امکان حضور شما در یک بازی مرحله‌ی مقدماتی برابر تیم برنده تیم ملی انگلستان و برنده پلی آف اروپا را فراهم می‌کند، برای ۳ شب و ۴ روز اقامت شروع هزینه‌ای از ۱،۳۰۰ دلار به همراه بلیط هواپیما، در نظر گرفته شده است.

و در نهایت پکیج ششم که امکان حضور شما در یک بازی مرحله‌ی مقدماتی برابر تیم ملی آمریکا را فراهم می‌کند، برای ۴ شب و ۵ روز اقامت شروع هزینه‌ای از ۱،۵۰۰ دلار به همراه بلیط هواپیما را برای شما در پی دارد.

 

توجه داشته باشید که این قیمت ها شروع هزینه تور است و بدیهی است که با توجه به تعداد همراهان و کلاس هتل انتخابی تغییر می‌کند. همچنین خدماتی که موتور جستجو یابکس به علاقمندان فوتبال ارائه می‌کند کاملا یکسان است و در همه‌ی این تورها ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، همراهی دائمی مترجم فارسی زبان و یک تا سه وعده ‌ناهار در هر شهر قطر در نظر گرفته شده است.

 

برنامه‌ی بازی‌های ایران در جام‌ جهانی قطر ۲۰۲۲

براساس قرعه‌کشی فیفا در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۱، تیم ملی ایران باید در گروه B  جام جهانی قطر بازی کند که در ایران گروه با تیم های انگلستان، آمریکا و برنده پلی آف در اروپا هم بازی می باشد. بنابراین کارشناسان ما با برنامه ریزی دقیق و با بکاری گیری تجربه برگزاری ۴ دوره جام جهانی، بهترین برنامه سفر را در قطر برای تماشای بازی‌ها و دیدنی‌ها و جاذبه های گردشگری قطر در نظر گرفته اند:

 

ایران-انگلستان |‌ ورزشگاه بین المللی خلیفه در شهر دوحه؛ (۳۰ آبان ۱۴۰۱)

با برنامه ریزی دقیق کارشناسان یابکس، شما ۲۹ آبان یعنی یک روز زودتر از بازی اول به شهر دوحه می‌رسید که زمان کافی برای استراحت و مستقر شدن داشته باشید در ۳۰ آبان ماه صبح روز بازی صبحانه هتل را میل کرده و با ترانسفر اختصاصی به سمت ورزشگاه خلیفه شهر دوحه برای تماشای بازی می‌روید.

 

این ورزشگاه با طراحی منحصر به فردی که برای آب و هوای قطر توسط یک معمار معروف طراحی شده به قدری زیبا و جالب است که یکی از مسابقات رده‌بندی نیمه‌نهایی در برنامه‌ریزی فیفا آنجا برگزار می‌شود. امیدواریم که بازی پر هیجانی را تماشا کرده باشید و از فردای بازی‌ها برای گشت و گذار در دوحه، بهترین شهر قطر آماده شوید.

 

ایران-برنده پلی آف اروپا | ورزشگاه احمد بن علی در شهر الریان؛‌ (۴ آذر ۱۴۰۱)

دقیقا چهار روز بعد از بازی اول ایران با ترانسر داخلی به برنامه‌ی گشت و گذار یابکس در شهر دوحه بپیوندید و در این شهر زیبا از هوای پاییزی و آفتاب دلچسب قطر استفاده کنید و از فروشگاه‌ها صنایع دستی سوغاتی‌های زیبا و به یادماندنی بخرید و از رستوران‌های عربی لذت ببرید اما یادتان باشد کم کم خود را برای تماشای بازی ایران و برنده پلی آف اروپا در روز ۴ آذر ماه آماده کنید.

در روز بازی دوم ایران بعد از آنکه صبحانه هتل را میل کردید، مطابق برنامه با ترانسفر ویژه‌ یابکس و به همراه لیدر فارسی زبان به ورزشگاه احمد بن علی می‌روید.

 

ایران-آمریکا | استادیوم الثمامه درشهر دوحه؛  (۸ آذر ۱۴۰۱)

ERWE

بازی سوم در شهر دوحه برگزار می‌شود، همراهان تور جام جهانی به همراه لیدر فارسی‌زبان از دیدنی‌های دوحه بازدید می‌کنند یک ناهار را هم در یکی از رستوران‌های ساحلی میهمان یابکس می‌شوند و خود را برای یک بازی دل‌انگیز تیم ملی در استادیوم الثمامه دوحه آماده می‌کنند.

در روز ۸ آذر ماه بعد از میل صبحانه‌ در هتل‌، با ترانسفر اختصاصی به ورزشگاه الثمامه وارد می‌شوید تا از تماشای آخرین بازی ایران لذت ببرید.

 

برای اطلاع از قیمت ها و شرایط نهایی پکیج های جام جهانی قطر با ما در وبسایت یابکس همراه باشید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد . 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z95yj