شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/05 04:33
پرسپولیس | یحیی گل محمدی
کد خبر: 125272

آب پاکی روی دست پرسپولیسی ها | بدترین خبر ممکن برای یحیی و شاگردانش قبل از دیدار با النصر

تا ماه بعد خبری از پرداخت پول به بازیکنان و مربیان پرسپولیس نیست.

به گزارش رصد ورزشی :تا ماه بعد خبری از پرداخت پول به بازیکنان و مربیان پرسپولیس نیست. درحالی که برخی رسانه ها از پرداخت بخشی دیگر از قرارداد بازیکنان پرسپولیس و مربیان پرسپولیس تا قبل از بازی با النصر خبر داده و برخی بازیکنان نیز برای پیگیری زمان دریافت قراردادها با باشگاه و مدیران پرسپولیس تماس گرفته بودند، خبرهای  حکایت از آن دارد فعلا تا ماه آینده خبری از پرداخت پول نیست.

همان طور که می دانید با توجه به منابع محدود درآمدزایی و همین طور پرداخت نشدن حق تبلیغات محیطی بازی های داخلی همچون دو فصل گذشته، باشگاه پرسپولیس خلاف برخی باشگاه های دیگر قادر نیست قبل از هر بازی با پرداخت بخشی از قراردادها یا پرداخت پاداش بعد از هر بازی، بازیکنان و مربیانش را شارژ روحی و مالی کند. از این رو باید در انتظار اقساط تنها اسپانسر خود باشد. از این رو هر زمان موعد پرداخت قسط دوم شرکت ایرانسل به این باشگاه فرا برسد بخشی از قرارداد سرخپوشان به آنها پرداخت خواهد شد که این اتفاق احتمالا اوایل دی ماه خواهد بود.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس تا اینجای فصل تنها 20 درصد قرارداد اعضای تیمش را پرداخت کرده و 50 درصد از آپشن‌های آنها که مربوط به فصل گذشته بوده نیز باقی مانده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/458aw9