شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1403/02/05 12:20
رپورتاژ اگهی:
کد خبر: 128976

بهترین برند کفش ورزشی

بهترین برند کفش ورزشی برندی است که به خوبی تمام نیازهای یک ورزشکار را بشناسد و در جهت رفع آن نیازها راه حل هایی ارائه دهد. در حال حاضر برندهای زیادی مشغول به تولید انواع کفش های ورزشی هستند. به همی خاطر موقع انتخاب کفشی مناسب، افراد دچار سردرگکی می شوند. در ابتدا باید تکلیف خود را روشن کنید که از یک کفش ورزشی چه انتظاراتی دارید؟ در این شرایط می توانید تصمیم گیری بهتری برای خرید داشته باشید.

بهترین برند کفش ورزشی برندی است که به خوبی تمام نیازهای یک ورزشکار را بشناسد و در جهت رفع آن نیازها راه حل هایی ارائه دهد. در حال حاضر برندهای زیادی مشغول به تولید انواع کفش های ورزشی هستند. به همی خاطر موقع انتخاب کفشی مناسب، افراد دچار سردرگکی می شوند. در ابتدا باید تکلیف خود را روشن کنید که از یک کفش ورزشی چه انتظاراتی دارید؟ در این شرایط می توانید تصمیم گیری بهتری برای خرید داشته باشید.

بهترین برند کفش ورزشی

بسیاری از برندها تکنولوژی یا فناوری های منحصر به فرد خود را داشته تا به وسیله آن با دیگر محصولات تمایز پیدا کنند. بیشتر اوقات افراد حرفه ای به این آیتم ها دقت می کنند؛ چون تجربه و علم کافی در این زمینه را دارا هستند. اما عده ای دیگر که در سطوح مبتدی یا متوسط مشغول به فعالیت هستند، تجربه چندانی نداشته و با مطالعه مقالات متعدد می توانند به علم خرید کفش مناسب دست پیدا کنند.

معرفی برندهای برتر کفش ورزشی

معرفی برندهای برتر کفش ورزشی قطعا به افراد کمک می کنند تا با شناخت و آگاهی بهتر آن ها را انتخاب کنند. این شناخت باعث می شود تا ورزشکاران دقیقا متناسب با نیازی که حس می کنند، کفشی مناسب تهیه کرده و از آسیب های بعدی جلوگیری به عمل بیاورند. یکی از نکات بسیار مهم، ایمنی کفش ها بوده که هر برند به نحوی آن را در تولیدات خود به کار گرفته است. از نکات دیگر، راحتی و عملکرد آزادانه پاها بوده که برندهای مختلف تدابیر گوناگونی را برای این مسئله در نظر گرفته اند. برای تهیه انواع کفش استوک باید نکات و مسائل متفاوتی را بسنجید. ممکن است عملکرد نسنجیده باعث مصدومیت و یا تاثیر بر عملکرد بازیکن شود. در ادامه برندهای برتر و معتبری که به تولید انواع کفش های ورزشی مشغول هستند را معرفی خواهیم کرد.

کفش ورزشی آدیداس

کفش ورزشی آدیداس از بزرگ ترین کمپانی های جهان برای تولید کفش های مختلف ورزشی می باشد. معمولا ورزشکاران حرفه ای یکی از انتخاب هایشان قطعا برند آدیداس می باشد؛ زیراکه طراحان این برند راحتی و کیفیت را سرلوحه خود قرار داده اند. بازیکنان حرفه ای چون لیونل مسی از سفیران این برند بوده و علاقه زیادی به پوشیدن این کفش ها در مسابقات مهم خود دارد. تکنولوژی BOOST برای اولین بار توسط طراحان آدیداس به جهان معرفی شد. این تکنولوژی شیوه جدیدی از لایه گذاری برای قسمت های زیرین کفش بود. لایه گذاری های خوب سبب می شوند تا پای بازیکن دچار ضربه یا فشار نشده و یا به اصطلاح پا دچار شوک نشود.

این تکنولوژی خیلی سریع گسترش یافت و در کفش های فوتبالی نیز به وفور دیده شده اند. وزن سبک، طراحی های منحصر به فرد ظاهری، فناوری لایه گذاری و ... همگی از دلایلی است که امروزه فروش این کمپانی بیش از پیش باشد. تیم های فوتبال بزرگ دنیا با برند آدیداس به توافق رسیده اند که خرید انواع کفش فوتبال را از طریق آن ها انجام دهند. اما به این منظور نیست که کمپانی آدیداس محدود به فروش کفش فوتبال می باشد، بلکه در هر زمینه ورزشی با تولیدات محصولات خوب و ایمن ورزشکاران هر حوزه ای را به خود جذب کرده است.

کفش ورزشی آدیداس

کفش ورزشی نایکی

کفش ورزشی نایکی لقب مشهورترین کمپانی تولیدات تجهیزات ورزشی به خود اختصاص داده است. در حال حاضر تیم های فوتبال بزرگ دنیا با این برند قرارداد اسپانسری بسته اند و از تجهیزات نایکی استفاده می کنند. تکنولوژی های هر برند با رقبا متفاوت بوده و طراحان سعی می کنند تا از ایده های نوین بهره ببرند. کمپانی نایک به ایده های جدید و کاربردی که ارائه می دهد شهرت دارد؛ بنابراین اکثر ورزشکاران دنیا راغب به خرید محصولات اورجینال این برند می باشند. از مهم ترین تکنولوژی های به کار گرفته شده می توان به NIKE AIR اشاره کرد. در این فناوری مواد اولیه ای چون پلی اورتان و فیبرهای پرتراکم را به شکل یک بالشتک درآورده و در زیر کفش قرار می دهند. با هربار ضربه یا فشاری از طرف پای بازیکن وارد شده، جمع می شود و سپس به حالت اولیه خود باز می گردد. بدین ترتیب فشار و ضربات مانند یک سد دفاعی دفع شده و آسیبی پای بازیکن را تهدید نمی کند.

کفش ورزشی نایکی

کفش ورزشی آسیکس

کفش ورزشی آسیکس بعد از معرفی و ورود به بازار خیلی زود توانست نظر ورزشکاران را به خود جذب کند. این برند با تکنولوژی ژله ای که برای کفی ها ارائه داد، خیال افراد را از بابت انعطاف و دفع ضربات راحت کرد. این کفش ها معمولا به انعطاف پذیری و کفی های مورد اطمینان شناخته می شوند. افرادی که از کفش های این برند استفاده می کنند، راحتی بسیار زیاد در عین حال دوام خوب آن را گزارش داده اند. در قسمت رویه کفش ها از الیاف ظریف و مرغوبی بهره می برند تا بعد از مدتی استفاده ظاهری شکننده به خود نگیرد و از این طریق زیبایی ظاهری آن عمری طولانی تر داشته باشد. از مهم ترین تکنولوژی های استفاده شده، GUIDANCE LINE می باشد. این فناوری با ایجاد تعادل از پنجه تا کف پا باعث می شود تا هنگام فعالیت احتمال پیچ خوردگی پا کاهش یابد.  از دیگر فناوری مهم، DOUMAX بوده که با دفع فشارهای اضافی از کمردرد یا درد در ستون فقرات جلوگیری می کند.

کفش ورزشی اسکیچرز

کفش ورزشی اسکیچرز اصالتی آمریکایی دارد. این برند با تولید کفش های مخصوص دویدن شهرت پیدا کرده اند. ورزشکارانی که با کفش های اسکیچرز ورزش می کردند معمولا آسیب های کمتری آن ها را تهدید می کرد و از بروز مشکلاتی اعم از پادرد و کمردرد جلوگیری می کرد. به همین خاطر خیلی زود محبوبیت بالایی در بین افراد پیدا کرد و از این کفش ها حتی برای امور روزمره خود استفاده می کردند. تکنولوژی MEMORY FOAM از اصلی ترین ایده های این برند بوده که با، بالشتک های پلی اورتان فشارهای وارد شده به پا را کاهش می دهند.

کفش ورزشی اسکیچرز

کفش ورزشی میزانو

کفش ورزشی میزانو در کشور ژاپن تولید می شود. این برند انواع تجهیزات و رشته های مختلف ورزشی را پوشش می دهد. معروف ترین مدل کفش میزانو، مدل مورلیا می باشد. در این مدل و اکثر مدل ها از تکنولوژی WAVE بهره گرفته می شود. تکنولوژی نام برده شده وظیفه ضربه گیری، حمایت و پشتیبانی از کف پا را برعده دارد. به همین دلیل اکثرا کفش های سالنی این برند در ورزش هایی چون فوتسال استفاده می شود تا بازیکن آسیب کمتری ببیند. علاوه بر کیفیت و ظرافت در تولید این کفش ها، قیمت کفش فوتسال در این برند مناسب تر از سایر رقبا می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39dbjw