جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/09 03:30
یحیی گل محمدی | پرسپولیس
کد خبر: 123684

سکوت معنی‌دار یحیی گل محمدی | مشکل بزرگ پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس این فصل گلر دوم خود را از دست داد و هیچ جایگزینی برای گوهری جذب نکرد؛ سوالی که باعث شد یحیی برای لحظاتی در کنفرانس سکوت کند‌.

به گزارش رصد ورزشی : پرسپولیس خیلی خوش شانس بود که علیرضا بیرانوند گلر  پرسپولیس که مصدومیت کشیدگی عضله پیدا کرده بود، برای بازی  پرسپولیس با النصر هر طور بود خودش را رساند وگرنه موقعیت‌های پرشمار النصر احتمالا گل‌های بیشتری را به همراه داشت.سرخ‌های  پرسپولیس این فصل پس از جدایی احمد گوهری هیچ دروازه‌بان ذخیره جدیدی جذب نکردند تا دو گلر جوان آکادمی ذخیره‌های بیرانوند بشوند. در این شرایط ممکن است سرخ‌های  پرسپولیس در صورت مصدومیت یا محرومیت بیرانوند در یک بازی حساس از گلری بدون تجربه بازی رسمی استفاده کنند.

یکی از سوالات از گل محمدی در کنفرانس خبری او در این زمینه بود. پرسپولیس در تمام بازی‌ها از علیرضا بیرانوند استفاده کرده؛ حتی پس از اینکه او دو روز قبل با تیم ملی مقابل قطر بازی کرده بود. یحیی در میانه کنفرانس خود در مورد علت جذب نشدن گلر دوم لحظاتی سکوت کرد و با کمی تامل به این سوال پاسخ داد.


سکوت چند ثانیه‌ای او پس از تمجدید از بیرانوند شروع شد و در ادامه گفت:"نمی‌خواهم وارد اتفاقات اول فصل بشوم. در هر صورت باید می‌توانستیم یک گلر باتجربه دیگر کنار علی پیدا می‌کردیم؛ ولی شرایط مالی اجازه نداد این کار را انجام بدهیم اما از داشتن علی خوشحالیم."

به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی نیز نگران این موضوع باشد و باید دید در نیم فصل این تیم گلر جدیدی به خدمت خواهد گرفت یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l8qa6