پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/15 00:13
مهدی طارمی
کد خبر: 40525

مهدی طارمی نام باشگاه فصل بعد را اعلام کرد

ستاره ایرانی پورتو درباره تیم فصل آینده‌اش صحبت کوتاهی انجام داد.

مهدی طارمی دیپلم دارد. مهدی طارمی بخش مهاجم است. مهدی طارمی اهل بوشهر است. مهدی طارمی از 7سالگی فوتبال بازی کرده است. مهدی طارمی در تیم پورتو پرتغال بازی می کند.

مهدی طارمی طی سه سال حضور در پورتو و روند رو به رشدی که داشته و فصل اخیر را هم به بهترین شکل ممکن تمام کرده، حالا مورد توجه باشگاه‌های مختلف اروپایی قرار گرفته که جدی‌ترین آن به تیم‌های ترکیه‌ای مرتبط می‌شود ولی این ملی‌پوش ایرانی فعلا تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته است.

مهاجم ایرانی پورتو که قهرمانی در لیگ برتر، سوپر جام و جام حذفی فوتبال پرتغال را همراه با این باشگاه تجربه کرده، در فصل اخیر با ۲۲ گل به‌عنوان آقای گلی دست یافت و شب گذشته نیز کاپ حذفی را بالای سر بُرد تا حداقل حق خود و تیمش را در این فصل به دست بیاورد.

با وجود اینکه مهدی طارمی فصل آینده هم با باشگاه پورتو قرارداد دارد، اما شایعات پیرامون جدایی او بیشتر از همیشه مطرح شده و در هفته‌های گذشته به بالاترین حد خود رسیده، اما حالا این ملی‌پوش ایرانی با اتمام تمام بازی‌های تیمش در فصل ۲۳-۲۰۲۲ به این مسئله واکنش نشان داد.

مهدی طارمی پس از کسب موفقیت همراه پورتو در جام حذفی پرتغال، در جشن قهرمانی تیمش عنوان کرد: «می‌خواهم از همه هواداران تشکر کنم. ما نگرش بسیار خوبی نشان دادیم و هرگز تسلیم نشدیم. بازی سختی مقابل براگا بود، اما با حمایت هواداران که پشتیبانی باورنکردنی داشتند، موفق شدیم به برتری برسیم.»

او در واکنش به سوال مهم درباره قطع همکاری با پورتو و انتقال به یک باشگاه دیگر در نقل و انتقالات تابستانی، پاسخ کوتاه و جالب توجهی داد: «خروج؟ من هنوز با پورتو قرارداد دارم و در اینجا هستم.»

با توجه به شرایط خوبی که مهدی طارمی طی سه سال حضور در پورتو داشته، بعید نیست فصل آینده نیز برای تداوم درخشش و کسب افتخارات بیشتر، دوباره همین باشگاه را انتخاب کند و در سطح بالای فنی بماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bdkz