پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/13 14:43
یارانه نقدی | یارانه نقدی 1402
کد خبر: 40476

شگفتانه دولت امروز برای یارانه بگیران | یارانه نقدی این ماه حذف می شود؟ | این ماه یارانه به چه صورت پرداخت می شود؟

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه گفت: عصر امروز، مجموع یارانه و اعتبار ۲۰ درصدی به‌حساب سه دهک اول یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

یارانه نقدی برای خرید اقلام مصرفی ضروری است.یارانه نقدی برای همه یکسان نیست.یارانه نقدی قرار است به صورت کالابرگ باشد.یارانه نقدی برای همه واریز نمی شود.برای اطلاع بیشتر از یارانه نقدی مطلب زیر را بخوانید.

علیرضا عسگریان، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه میزان یارانه‌ها کماکان مانند قبل ثابت است، افزود: مددجویان کارگروه امداد امام خمینی (ره) و خانوار‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی در صورت هزینه‌کرد ۳۲۰ هزار تومان از یارانه ۴۰۰ هزارتومانی خود با کالابرگ الکترونیک، می‌توانند از این افزایش بهره‌مند شوند.

او گفت: یارانه این افراد یک ماه زودتر از موعد مقرر واریز می‌شود و سرپرستان این خانوار‌ها می‌توانند با خرید ۱۱ قلم کالای اساسی تعیین شده در این طرح از ۸۰ هزار تومان افزایش یارانه برخوردار شوند.

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این کالا‌ها شامل برنج، حبوبات، شیر و لبنیات، روغن و... است، افزود: هم اکنون این طرح در ۶ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح کشور فعال شده و تا ۱۱ فروشگاه افزایش داده می‌شود.

 سرپرستان خانوار می‌توانند از طریق سامانه «شما» و یا استفاده از رمز دستوری ۱۴۶۳*۵۰* از محل فروشگاه‌های ارائه‌کننده خدمات این طرح مطلع شوند.

 عسگریان گفت: مبنای قیمت کالا‌های این طرح قیمت تعزیراتی است و مابقی مبلغ از یارانه کسر می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39kj6x