جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/11 04:46
یارانه نقدی | یارانه نقدی 1402
کد خبر: 40354

یارانه نقدی این افراد افزایش یافت | جزییات تازه درباره اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی

وزیر کار گفت: دولت به منظور مدیریت بازار و کمک به معیشت مردم طرح کالابرگ الکترونیکی را مجددا اجرا می‌کند.

یارانه نقدی به معنای پرداخت وجه نقد به شخص یا افراد برای کمک به آن‌ها در مواقع خاص است. یارانه نقدی معمولاً به صورت دولتی از سوی دولت یا سازمان‌های مختلف ارائه می‌شود و به عنوان یک راه حل موقتی برای کمک به افرادی که در شرایط سخت قرار دارند، استفاده می‌شود.یارانه‌ نقدی معمولاً به دلیل کمک به کسانی که در شرایط فقر و نیاز قرار دارند، ارائه می‌شود. برخی از موارد استفاده از یارانه‌ نقدی شامل پرداخت هزینه‌های سرپرستی، خرید لوازم التحریر و تحصیلات، درمان بیماری‌ها، خرید مواد غذایی و پرداخت هزینه‌های مسکن می‌باشد.جهت اطلاع از یارانه نقدی این ماه مطلب زیر را بخوانید.

سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره افزایش یارانه‌ها اظهار کرد: در اجرای بند ی تبصره ۱۴ قانون بودجه به دولت اجازه داده شده که به منظور مدیریت بازار و کمک به معیشت مردم طرح کالابرگ الکترونیکی را مجدداً اجرا کند.

مرتضوی عنوان کرد: در این راستا مشوق‌هایی را ایجاد کردیم که در گام اول یارانه دهک‌های کم‌برخوردار جامعه ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: کسانی که یارانه‌بگیرشان یا هر عضو از خانواده‌شان ۴۰۰ هزار تومان دریافت نقدی یارانه دارند، در صورتی که از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند این میزان به ۴۸۰ هزار تومان ارتقا می‌یابد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bedy9