پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/10 15:07
کوییک صفر
کد خبر: 40342

فقط با 200 میلیون کوییک صفر بخرید | مهم‌ترین مزایای فروش اقساطی خودرو

زمانی اکثریت قریب به اتفاق خودروهای موجود در خیابان‌ها پراید بودند؛ اما در حال‌حاضر انواع مختلف کوییک، اکثریت پیشتاز خیابان‌ها هستند.

 احتمالاً دلیل آن را هم حدس می‌زنید؛ در حال‌حاضر کوییک اقتصادی‌ترین خودروی در حال ساخت است و خانواده‌های طبقه متوسط و جوانان گزینه دیگری به‌جز این خودرو ندارند. با این‌حال قیمت این خودرو از پاییز سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و باعث‌شده تا بسیاری از همین جوانان و خانواده‌ها قید خرید آن را بزنند.

در اینجا به معرفی طرح ویژه فروش اقساطی همراه‌مکانیک می‌پردازیم؛ طرحی 2 ماهه که با استفاده از آن می‌توانید کوییک صفر را تنها با پرداخت 200 میلیون تومان بخرید. شاید این طرح ویژه فروش قسطی خودرو، که شامل انواع خودروها ازجمله کوییک است، بتواند شما را به خودروی موردنظرتان برساند.

چرا طرح ویژه اقساطی همراه‌مکانیک بهترین فرصت برای خرید کوییک است؟

در اوایل آذرماه سال گذشته قیمت کوییک در بازار آزاد حدود 235 میلیون تومان بود و تا پایان سال (یعنی تنها در 4 ماه) افزایشی 100 میلیون‌تومانی را تجربه کرد. قیمت این خودروی سابقاً اقتصادی در ماه گذشته به 400 میلیون تومان هم رسید و تجربه ثابت کرده وقتی قیمت کالایی رکوردشکنی می‌کند، احتمال شکستن رکورد قبلی در آینده نزدیک بسیار محتمل است.

بنابراین طرح اقساطی ویژه همراه مکانیک که امکان خرید قسطی کوییک با پیش‌پرداخت ۴۰ درصدی و اقساط ۶ تا ۳۶ماهه را فراهم می‌کند؛ بهترین فرصت برای خرید این خودرو پیش از رکوردشکنی مجدد است.

چگونه در طرح اقساطی جدید همراه مکانیک کوییک را با ۲۰۰ میلیون بخرید؟

در حال حاضر قیمت کوییک صفر در بازار آزاد چیزی حدود ۳۶۰ میلیون تومان است و در فرصتی که طرح اقساطی ویژه همراه مکانیک برای شما مهیا کرده، می‌توانید این خودرو را تنها با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان بخرید، یعنی همان پیش‌پرداخت ۴۰ درصدی که نسبت‌به سایر طرح‌های لیزینگی ۱۰ درصد کمتر است.

در جدول زیر جزئیات بیشتری را در مورد پیش‌پرداخت لازم برای خرید قسطی کوییک از همراه مکانیک و مقایسه آن با سایر طرح‌های لیزینگی می‌بینید:

قیمت فعلی

کوییک S صفر (تومان)

مدت

بازپرداخت

پیش‌پرداخت طرح ویژه همراه مکانیک (تومان)

پیش‌پرداخت

سایر طرح‌های لیزینگی (تومان)

اختلاف قیمت

(تومان)

۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰

۲۴

۲۰۲.۹۵۶.۰۰۰

۲۲۹.۳۸۰.۰۰۰

۲۶.۴۲۴.۰۰۰

۳۶

۲۱۳.۵۴۰.۰۰۰

۲۳۸.۲۰۰.۰۰۰

۲۴.۶۶۰.۰۰۰

شرایط فروش اقساطی ویژه همراه مکانیک چیست؟

مهم‌ترین شروط طرح اقساطی ویژه همراه مکانیک این است که خودروی موردنظر شما باید مدل ۹۷ یا بالاتر باشد و مبلغ تسهیلات هم بر اساس قیمت خودرو تعیین می‌شود. همچنین برای استفاده از این طرح، باید مدارک زیر را فراهم کنید:

شناسنامه و کارت ملی

دسته‌چک صیادی

فیش حقوقی یا جواز کسب

گردش حساب ۶ماهه

سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

مهم‌ترین مزایای فروش اقساطی خودرو ویژه همراه مکانیک چیست؟

علاوه‌بر کمترین میزان پیش‌پرداخت نسبت‌به تمامی طرح‌های لیزینگ خودرو و متنوع بودن دوره‌های بازپرداخت (ماه تا 3 سال)، طرح اقساطی ویژه همراه مکانیک مزایای زیر را هم دارد:

امکان خرید خودروهای صفر و کارکرده

تضمین کارشناسی تمامی خودروها به مدت 7 روز و سقف 850 میلیون تومان

عدم نیاز به ضامن

اعتبارسنجی و تأمین سرمایه در کوتاه‌ترین زمان ممکن

تحویل 48 ساعته خودرو

ثبت سند شش‌دانگ از همان ابتدای کار به نام شما

تنفس 2 تا 3ماهه بین پیش‌پرداخت و اولین قسط

همراهی کارشناسان همراه مکانیک از ثبت سند تا تعویض پلاک


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rb676