جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/10 13:00
بازنشستگان
کد خبر: 40334

سفر‌های زیارتی و سیاحتی بازنشستگان تامین اجتماعی | جزییات خبر

عاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در خصوص سفر‌های زیارتی و سیاحتی بازنشستگان این سازمان در سال ۱۴۰۲ توضیح داد.

به نقل از تسنیم : احمد اسفندیاری با اشاره به ارائه تسهیلات به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: علاوه بر پرداخت وام قرض‌الحسنه به رقم 20 میلیون تومان به بازنشستگان، تسهیلات دیگری در حوزه سفرهای زیارتی و سیاحتی و گردشگری به بازنشستگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌ریزی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اعزام 100 هزار بازنشسته به اماکن زیارتی است، تصریح کرد: مشهد مقدس، قم و شیراز از اماکن زیارتی هستند که امسال برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

بازنشستگان

اسفندیاری گفت: در گذشته بازنشستگان تنها به مشهد مقدس جهت سفر زیارتی اعزام می‌شدند اما امسال قم و شیراز نیز به این اماکن اضافه شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی افزود: تمهیداتی نیز از سوی این سازمان برای سفر‌های سیاحتی و گردشگری برای بازنشستگان تدارک دیده شده است. به عنوان مثال قرار است بر اساس برنامه‌ریزی بازنشستگان امسال به استان مازندران اعزام شوند.

وی در خصوص مدت زمان حضور بازنشستگان در سفر‌های زیارتی گفت: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته ۴ روز و ۳ شب برای سفر‌های زیارتی بازنشستگان تدارک دیده شده است و در تابستان سفر‌ها آغاز خواهد شد.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jeoyz