شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/08 08:31
محمد کاسبی
کد خبر: 40243

عکس ناراحت کننده محمد کاسبی | این عکس محمد کاسبی همه را شوکه کرد

محمد کاسبی بازیگر خوب کشورمان متولد خرداد 1330 است.

 در ادامه تکریم و دیدار با هنرمندان و اعضای صندوق اعتباری هنر ، مشاور وزیر فرهنگ و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در منزل محمد کاسبی، هنرمند پیشکسوت عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، جویای حال او  همراه با آخرین وضعیت جسمی و درمانی اش  شدند.

محمد کاسبی اظهار کرد به رغم اینکه در در کار هنری و نمایشی حضور ندارم  هیچ حسرتی نمی‌خورم، چون به وقتش تلاش حرفه‌ای خودم را کرده ام؛ فقط شرمنده هواداران و مخاطبان هستم که توان ارائه تولیدات جدید را ندارم.

محمد کاسبی

او تاکید کرد: شرمنده هوادرانم هستم 

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر در ادامه، خدمت و حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور را رسالت خطیر صندوق هنر برشمرد و گفت: از وظایف ذاتی این صندوق است که همواره حامی و پشتیبان همه جانبه هنرمندان به ویژه در شرایط بیماری و مشکلات مالی و معیشتی آنها باشد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال تاکید کرد: صندوق اعتباری هنر مصمم است تا در این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی، با عزم و اراده ای جهادی، با شناسایی هنرمندان واقعی بهترین، بیشترین و شایسته ترین خدمات و تسهیلات بهینه را به این قشر فرهیخته ارائه دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vqerp