چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/02 14:00
تعبیر خواب
کد خبر: 39983

تعبیر خواب افتادن دندان | افتادن در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب افتادن دندان را در زیر بخوانید.

تعبیر خواب یعنی علم تفسیر خواب. تعبیر خواب بسته به اینکه چه زمانی خواب دیده باشید فرق دارد. برخی خواب ها بنا به محتوای آنها ممکن است تعبیر خواب و تفسیر نداشته باشد.

تعبیر خواب

محمدبن سیرین گوید: اگر ببینی دندان تو به کف دستت یا روی زمین افتاده و خاکی نشده است یا اینکه به کناری افتاده است، با توجه به نوع دندان صاحب یکی از آن‌ها خواهی شد، اگر دندان جلویی افتاده صاحب فرزند یا برادر و یا خواهر می‌شوی. اگر ببینی هم دندان‌هایت در کف دست یا کنارت ریخته است، عده بستگان تو بیشتر می‌شود.

یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن افتادن دندان یکی از خویشان از او جدا گردد.

ازنظر حضرت دانیال نیز این دندان‌ها را علاوه بر تعبیری که ابن سیرین از آن داشته به پدر یا مادر نیز مرتبط دانسته است. برخی دیگر از معبرین نیز دندان‌های جلو و دندان‌هایی که در طرف راست بوده را به پدر و بستگان او نسبت داده و دندان‌های طرف چپ را به مادر و بستگان وی مربوط دانسته‌اند. دیدن اینکه دندانی از دندان‌های پیشین شما در خواب بیفتد به از دست رفتن تاثیر آن فرد در زندگی شما و یا احساس شما در این‌باره دلالت دارد.

امام جعفر صادق می فرمایند :

دیدن دندان‌ها در خواب بر شش وجه است اول: اهل بیت خانواده و بستگان، دوم: مال، سوم: منفعت، چهارم: غم و اندوه، پنجم: مصرف (گزند و زیان)، ششم: مفارقت وجدائی از خویشان.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3koryd